Skip to main content

Opel Insignia: Διευρύνεται η γκάμα των μοτέρ

Η Opel προσθέτει ένα νέο βενζινοκινητήρα στη γκάμα των διαθέσιμων κινητήριων συνόλων της για το νέο Insignia Grand Sport και το Insignia Sports Tourer (station wagon). Η νέα μονάδα αποδίδει 170 ίππους και τη μέγιστη ροπή των 350 Nm στις 1.500 σαλ. (κατανάλωση Grand Sport κατά το πρότυπο NEDC: μικτός κύκλος 6,0-6,4 λτ/100 χλμ, 150-145 γμ/χλμ CO2). Η Opel προσφέρει τον τετρακύλινδρο κινητήρα σε συνδυασμό με ένα 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με ομαλές αλλαγές σχέσεων. Με αυτό το συνδυασμό, η ναυαρχίδα της Opel επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 228 χλμ/ώρα. Το νέο Opel Insignia 2.0 Turbo ήδη διατίθεται σε έκδοση Elegance με τιμή εκκίνησης τις 38.919€ στη Γερμανία.

Νέος επίσης είναι και ο συνδυασμός ενός δίλιτρου κινητήρα diesel με οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση (AWD). Με ισχύ 128kW (174hp) και ροπή 380Nm, το Insignia 2.0 Diesel προσφέρει πολιτισμένες και ισχυρές επιδόσεις (κατανάλωση Grand Sport κατά το πρότυπο NEDC: μικτός κύκλος 5,1 λτ/100 χλμ, 135 γμ/χλμ CO2). Το high-tech σύστημα τετρακίνησης με torque vectoring (κατανομή ροπής) μεταφέρει τη βέλτιστη ισχύ στο δρόμο σε όλες τις συνθήκες. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 223 χλμ/ώρα και το Insignia χρειάζεται μόνο 8,9 δευτ. για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα. Το Insignia 2.0D με AWD διατίθεται από 41.531€.

«Το νέο Insignia κατασκευάζεται στο εργοστάσιό μας στο Rüsselsheim από το Σεπτέμβριο» δήλωσε ο Andreas Marx, Επικεφαλής της Opel Γερμανίας. «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τη ναυαρχίδα μας με τη δυναμική και ταυτόχρονα κομψή σχεδίαση. Με τις δύο νέες προσθήκες στη γκάμα των κινητήρων μας, κάθε πελάτης μπορεί να επιλέξει το ιδανικό Insignia σύμφωνα με τις προσωπικές ανάγκες του.»

Η Opel προσφέρει το νέο Insignia στη σπορ έκδοση GSi (230 ίπποι), κατανάλωση Grand Sport NEDC: μικτός κύκλος 7,0 λτ/100 χλμ, 159 γμ/χλμ CO2), Grand Sport και Sports Tourer με νέους, πολύ αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel που όλοι πληρούν το αυστηρό πρότυπο Euro 6d. Επιπλέον, κιβώτια  χαμηλών τριβών μειώνουν περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου και ταυτόχρονα αυξάνουν την άνεση. Ένα ενεργό, full-face κλείστρο βελτιώνει περαιτέρω την αεροδυναμική του νέου Insignia. Συγκριτικά με τον προκάτοχό του, η κατανάλωση κατά το πρότυπο NEDC είναι μέχρι 18% χαμηλότερη, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι περίπου 99 γμ/χλμ. Επομένως, το νέο Insignia θεωρείται από τα πιο αποδοτικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του.