Εντυπωσιακή ήταν η παρουσία της Peugeot στην εγχώρια αγορά κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2020. Πρώτευσε και στις εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 13,95 % ήτοι 3.406 αυτοκίνητα και στα ηλεκτρικά με 25,51% ήτοι 75 αυτοκίνητα -σημειωτέον ότι η «εισαγωγή» των Ελλήνων καταναλωτών στην ηλεκτροκίνηση, ουσιαστικά, ξεκίνησε από τα τέλη Αυγούστου, οπότε εφαρμόσθηκε για πρώτη φορά το σχετικό πρόγραμμα κρατικής επιδότησης. Παράλληλα, η εταιρία είχε το μεγαλύτερο μερίδιο και σε εκδόσεις diesel που τηρούν τις πιο αυστηρές περιβαλλοντικές νόρμες της ΕΕ (15,6% με 2.481 μονάδες).
Τίποτε δεν είναι τυχαίο. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη στην Γαλλία από τη YouGov, η Peugeot είναι η μάρκα με την καλύτερη εικόνα στη συνείδηση των Γάλλων πολιτών ξεπερνώνας κατά πολύ τους Γερμανούς Κατασκευαστές. Η YouGov είναι μία διεθνής εταιρία έρευνας αγοράς η οποία ιδρύθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Με παρουσία σε 21 χώρες και πάνελ συνεργατών 9+ εκατομμυρίων διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα έρευνας παγκοσμίως. Η συγκεκριμένη έρευνα έγινε με σκοπό να σκιαγραφήσει το προφίλ των πελατών της κάθε μάρκας αυτοκινήτου και διεξήχθη σε ένα πολύ αντιπροσωπευτικό δείγμα Γάλλων πολιτών. Ο λόγος για τον οποίο η Peugeot, με σημαντική απόσταση από τους Γερμανούς ανταγωνιστές, αναδείχθηκε η κορυφαία εταιρία, είναι το γεγονός ότι είναι η μάρκα η οποία προσαρμόζεται καλύτερα στις ανάγκες της οικογένειας – κάτι που εκτιμάται από το 79% του συνόλου των ερωτηθέντων.
Με μια ιστορία 210 ετών και εμπειρία 80 ετών στην ηλεκτροκίνηση, η PEUGEOT απαντά ουσιαστικά και αποτελεσματικά στην εποχή της ενεργειακής μετάβασης. Οι αμιγώς ηλεκτρικές και Plug-in Hybrid εκδόσεις της μάρκας εμπλουτίζουν, ήδη, τη σημερινή γκάμα των επιβατικών και των ελαφρών επαγγελματικών μοντέλων της, ενώ πριν το τέλος του 2023, η γκάμα της Peugeot θα είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη. Η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot είναι η πρώτη εταιρεία που έχει επενδύσει στον πλήρη εξηλεκτρισμό του δικτύου συνεργατών της. Τα νέα ηλεκτρικά Peugeot 208 και SUV Peugeot 2008 έχουν αρχίσει με μεγάλη επιτυχία την εμπορική τους πορεία στην ελληνική αγορά, εντάσσονται, δε, σε δύο κατηγορίες με πολύ σημαντική βαρύτητα. Διατίθενται προς πώληση και δοκιμαστική οδήγηση σε 46 επίσημους διανομείς, με 55 σημεία φόρτισης και εξυπηρέτησης πανελλαδικά.
Η Peugeot διεκδικεί την παρουσία της στην Κίνα με τη συμμετοχή της στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου που θα έχει ανοιχτές τις πύλες της έως και τις 5 Οκτωβρίου 2020. Η Peugeot αποκαλύπτει το νέο 508 L “2021”, συμπεριλαμβανομένης και της έκδοσης Performance 400 ίππων με τον ξεχωριστό της σχεδιασμό. Η μάρκα παρουσιάζει επίσης και κάποια μοντέλα απο την εξηλεκτρισμένη γκάμα της: το SUV e-2008, το SUV 4008 PHEV με κίνηση στους 4 τροχούς , καθώς επίσης και το 508 L PHEV σεντάν. Αυτή η πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα τοποθετεί εκ νέου την μάρκα στην Κίνα.
Στο μεταξύ, όπως έγινε γνωστό, η PEUGEOT και η ΤΟΤΑL ξεκινούν και επίσημα την προετοιμασία του «Hypercar» που θα πάρει μέρος στις 24 ώρες του Le Mans. O νέος κανονισμός που προδιαγράφει μια νέα εποχή στον κορυφαίο αγώνα αντοχής, εκφράζει απόλυτα την ενεργειακή μετάβαση των δύο εταιρειών. Σύμφωνα με τον Διεθύνοντα Σύμβουλο της Peugeot, Jean Philippe Imparato, «οι 24 ώρες του Le Mans είναι το ιερό δισκοπότηρο του κόσμου της αυτοκίνησης. Είναι ο αγώνας που καθορίζει τον νικητή του. Για εμάς, ο αγώνας αυτός μας έχει προσφέρει 3 νίκες, καθώς επίσης και ατελείωτο ιδρώτα, δάκρυα και χαρά και ένα μοναδικό πνεύμα ομαδικότητας με την ΤΟΤΑL, με την οποία γιορτάζουμε φέτος 25 χρόνια συνεργασίας». Η επιλογή της κατηγορίας LMH “Le Mans Hypercar”, είναι αποτέλεσμα διάφορων κριτηρίων, ένα εκ των οποίων ήταν η αεροδυναμική ελευθερία, η οποία με την βοήθεια της Peugeot Design θα αναδείξει πλήρως τις αισθητικές λεπτομέρειες της μάρκας. Η PEUGEOT, σε συνεργασία με την ΤOTAL, έχει ξεκινήσει το σχεδιασμό του ηλεκτρο-υβριδικού Hypercar με την μοναδική σχεδίαση, με ισχύ 500 kW και κίνηση στους 4 τροχούς. Μετά την παρουσίαση διάφορων φάσεων της βασικής μελέτης, του αεροδυναμικού σχεδιασμού και της αρχιτεκτονικής του κινητήρα, διαμορφώθηκε το πλαίσιο της συνύπαρξης ηλεκτρικής και υβριδικής τεχνολογίας.
Τέλος, με τη νίκη στον εναρκτήριο αγώνα του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος TCR στη Monza, και τη δεύτερη θέση στον επόμενο αγώνα, ο διεκδικητής του τίτλου για το 2019 TCR Julien Briché εξασφάλισε δύο ακόμα τερματισμούς του Peugeot 308 TCR στο podium. Τελειώνοντας το Σαββατοκύριακο 26/27 Σεπτεμβρίου το πρωτάθλημα του 2020, απέδειξε τις εκπληκτικές επιδόσεις και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου σε ένα ιδιαίτερα υψηλών απαιτήσεων πρωτάθλημα.