Skip to main content

BMW iX3: «Επαναστατική δράση» με καθαρούς όρους

Κάτι ξέρουν και τολμούν οι Βαυαροί. Βλέπουν το ηλεκτρικό μέλλον των αυτοκινήτων να έρχεται ολοταχώς και χωρίς περιστροφές, έβγαλαν, ήδη, στην αγορά την  πρώτη, αμιγώς ηλεκτροκίνητη BMW X, την iX3 που με πολύ διακριτικές αλλαγές από τη γνωστή μας «συμβατική» Χ3, συνδυάζει οδηγική απόλαυση μηδενικών ρύπων και τα γνωστά top χαρακτηριστικά της μάρκας, όσον αφορά την άνεση, τη πολυδιάστατη λειτουργικότητα και την ευρυχωρία ενός Sports Activity Vehicle (SAV). Έτσι, ίσως, εθιστεί το κοινό στη νέα εποχή, πιο φυσιολογικά, δεν χρειάζεται ο ακραίος …φουτουρισμός για να ενσωματωθεί η ηλεκτροκίνηση στην καθημερινότητά μας. Έτσι κι εμείς, προ ημερών οδηγήσαμε στην Αττική την iX3, αντιμετωπίζοντάς την ως μια ακόμη έκδοση, ως φυσική συνέχεια των βενζινοκίνητων, diesel και PHEV. Το διαφορετικό του πράγματος γίνεται αντιληπτό, βεβαίως, από την εκκίνηση που είναι εκρηκτική (απόλυτη δύναμη λόγω ροπής από το «0»). Όπως, επίσης, από τη γραμμικότητα του ηλεκτρικού μοτέρ άνευ των -έστω μικρών στην BMW- «κενών», που προκύπτουν σε εκείνα της εσωτερικής καύσης σε συνδυασμό με τις αλλαγές των ταχυτήτων. Φυσικά, το πιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι ο ήχος, εντελώς …άλλος και ο οποίος σκόπιμα ακούγεται λίγο περισσότερο στην πίεση του «γκαζιού», για να μας θυμίζει πως είναι αυτοκίνητο! Θα μπορούσε να ακούγεται ελάχιστα, όμως έχει λόγο που «υπάρχει εκεί», χωρίς να ενοχλεί, αντιθέτως, μας κρατάει ζωντανούς ως χρήστες, αφού, όπως όλα δείχνουν, κάποια στιγμή, απλά θα μεταφερόμαστε χωρίς να κάνουμε τίποτε… Κατά τα άλλα, η iX3 είναι μια Χ3 που τα έχει όλα, κάνει τα πάντα, όπως και οι υπόλοιπες, αρκεί να παρακολουθήσεις το μάθημα «οδηγώ ηλεκτροκίνητο», άρα, έχω το νου μου στο πως θα λειτουργήσω γενικά πιο πολιτισμένα (ξεχνάμε το 0-100, τις μεγάλες τελικές, τα ξεσπάσματα κλπ), ώστε να εξοικονομήσω ενέργεια για να κρατήσω την αυτονομία που μου χρειάζεται μέχρι το επόμενο σημείο  φόρτισης. Θα το μάθουμε κι αυτό με τον καιρό… Η προτεινόμενη λιανική τιμή της BMW iX3, στην Ελλάδα, ξεκινά από τα 61.940 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης όμως της κρατικής επιδότησης, η τελική τιμή διαμορφώνεται στα 55.940 ευρώ.

Σύμφωνα με την εταιρία, η BMW iX3 (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο, πρότυπο NEDC: 0,0 λτ/100 χλμ, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 17,8 – 17,5 kWh/100 χλμ, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 0 γμ/χλμ, κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο, πρότυπο WLTP: 0,0 λτ/100 χλμ, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 19,5 – 18,5 kWh/100 χλμ, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 0 γμ/χλμ) συνδυάζει οδηγική απόλαυση μηδενικών ρύπων και τις διάσημες σπορ ικανότητες BMW με την άνεση, τη πολυδιάστατη λειτουργικότητα και την ευρυχωρία ενός Sports Activity Vehicle (SAV). Με την iX3, το BMW Group συνεχίζει αποφασιστικά την υλοποίηση της εταιρικής στρατηγικής NUMBER ONE > NEXT στην κατηγορία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Η τεχνογνωσία που αποκτήθηκε κατά την εξέλιξη μοντέλων BMW i εφαρμόζεται τώρα σε ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο προερχόμενο από τη βασική μάρκα BMW.

Η νέα BMW iX3 ενσαρκώνει επίσης τη στρατηγική φιλοσοφία «Δύναμη της Επιλογής» (Power of Choice) με την οποία το BMW Group ικανοποιεί ένα μεγάλο εύρος απαιτήσεων των πελατών και νομοθετικών ρυθμίσεων σε όλο τον κόσμο. Η BMW X3 θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα διατίθεται με υψηλά  αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel, plug-in υβριδικό σύστημα και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Το λανσάρισμα της iX3 στην αγορά θα ξεκινήσει αργότερα μέσα στη χρονιά, με την έναρξη των πωλήσεων στην Κίνα. Θα είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που θα κατασκευάζεται και για εξαγωγές στο εργοστάσιο της Shenyang στην Κίνα, το οποίο διαχειρίζεται η κοινοπραξία BMW Brilliance Automotive. 

Η νέα BMW iX3 οφείλει τον πρωτοποριακό χαρακτήρα της στο μοναδικό συνδυασμό απόδοσης του ηλεκτροκινητήρα της, στη βελτιστοποιημένη ενεργειακή απόδοση των μπαταριών υψηλής τάσης που διαθέτει και στην υψηλή ικανότητα φόρτισης. Είναι προϊόν πολυετούς και συνεχούς ενασχόλησης του BMW Group στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Οι καινοτομίες που έφερε στην αγορά η BMW i3 συνδυάζονται έξυπνα με την 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive, επιτυγχάνοντας βελτιώσεις στη λειτουργική αυτονομία μέσω αυξημένης απόδοσης. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να αποφευχθούν οι δυσανάλογα μεγάλες μπαταρίες, που συνήθως έχουν αρνητικές επιπτώσεις στο βάρος του οχήματος, στη δυναμική συμπεριφορά και στην κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας.

Η πρεμιέρα της νέας BMW iX3 σηματοδοτεί επίσης το ντεμπούτο της 5ης γενιάς της τεχνολογίας BMW eDrive. Οι τελευταίες εκδόσεις του ηλεκτροκινητήρα, των ηλεκτρονικών ισχύος, της τεχνολογίας φόρτισης και της μπαταρίας υψηλής τάσης δημιούργησαν τις προϋποθέσεις για βελτίωση των επιδόσεων, της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και της αυτονομίας. Τα εξαρτήματα που εξέλιξε το BMW Group θα τοποθετηθούν και στα μοντέλα BMW iNEXT και BMW i4 από το 2021. 

 Η νέα BMW iX3 προτίθεται να καλύψει τόσο τις τρέχουσες όσο και τις μελλοντικές απαιτήσεις της κατηγορίας ηλεκτρικών οχημάτων. Στην 5η γενιά της, η τεχνολογία BMW eDrive έχει αποκτήσει ένα επίπεδο εξέλιξης που υπερτερεί του ανταγωνισμού και αποτελεί μία εξαιρετική βάση για οικονομικά βιώσιμες εφαρμογές σε μοντέλα μαζικής παραγωγής. Την ίδια στιγμή, η ισχυρή γοητεία της συνολικής φιλοσοφίας της συμβαδίζει με την αυξανόμενη παγκόσμια τάση για πλήρως ηλεκτρικά πολυτελή αυτοκίνητα. Επομένως, η νέα BMW iX3 φτάνει ακριβώς την κατάλληλη στιγμή. 

Η ενιαία φιλοσοφία του συστήματος κίνησης της νέας BMW iX3 διαδραματίζει έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στη βελτιστοποίηση της απόδοσης και στην παραγωγή ισχύος. Το ηλεκτρικό μοτέρ, η μετάδοση και τα ηλεκτρονικά ισχύος είναι διατεταγμένα ως μία ολοκληρωμένη μονάδα. Ο ηλεκτροκινητήρας της νέας BMW iX3 λειτουργεί σύμφωνα με τις αρχές ενός σύγχρονου μοτέρ διέγερσης χωρίς τη χρήση μαγνητών. Αυτή η σχεδίαση επιτρέπει την πλήρη αποφυγή σπάνιων γαιών στην κατασκευή του κινητήρα. 

Η ενεργειακή απόδοση του ηλεκτροκινητήρα της BMW iX3 είναι κατά 30% υψηλότερη συγκριτικά με των σύγχρονων ηλεκτρικών μοντέλων του BMW Group. Η απόδοση του κινητήρα φτάνει μέχρι 93%, συγκριτικά με < 40% των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Το νέο σύστημα κίνησης παράγει μέγιστη ισχύ 210 kW/286 ίππων και μέγιστη ροπή 400 Nm που, αντίθετα με άλλους ηλεκτροκινητήρες, διατηρείται στις υψηλές στροφές. Η νέα BMW iX3 επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα, όπως η συμβατική BMW X3 xDrive30i. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 180 χλμ/ώρα. Η μεταφορά ισχύος στους πίσω τροχούς δημιουργεί μία κλασική οδηγική εμπειρία BMW σε συνδυασμό με ανώτερη ελκτική πρόσφυση – χάρη στο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ARB – και εξαιρετική απόδοση. 

Η προηγμένη τεχνολογία κυψελών μπαταριών διαδραματίζει πρωταρχικό ρόλο στο τελευταίο στάδιο εξέλιξης μπαταριών υψηλής τάσης. Η χωρητικότητα της μπαταρίας, σε σχέση με τον απαιτούμενο χώρο τοποθέτησης και το βάρος της έχει αυξηθεί αισθητά. Η βαρυμετρική ενεργειακή πυκνότητα των 188 πρισματικών κυψελών στη νέα BMW iX3 είναι περίπου 20% υψηλότερη από την αντίστοιχη των κυψελών που χρησιμοποιούσε το BMW Group στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του μέχρι σήμερα. Ένα συνολικό ενεργειακό περιεχόμενο 80 kWh – με ωφέλιμο 74 kWh – και η υψηλή απόδοση του συστήματος κίνησης, επιτρέπουν στη νέα BMW iX3 να προσφέρει αυτονομία έως 459 χλμ στον κύκλο WLTP και μέχρι 520 χλμ σύμφωνα με το πρότυπο NEDC.

Οι νέες τεχνολογίες που κάνουν το ντεμπούτο τους στην 5η γενιά BMW eDrive περιλαμβάνουν μία καινοτόμα μονάδα φόρτισης, που αποστέλλει ισχύ τόσο στη μπαταρία των 400V όσο και στην ενσωματωμένη παροχή 12V. Όταν χρησιμοποιούνται τερματικά εναλλασσόμενου ρεύματος, επιτρέπει μονοφασική φόρτιση έως 7,4 kW και τριφασική έως 11 kW. Συνδέοντας το όχημα σε ένα σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος, η ισχύς φόρτισης φτάνει τα 150 kW. Επομένως, η μπαταρία της νέας BMW iX3 μπορεί να φορτιστεί από το 0 μέχρι το 80% της πλήρους χωρητικότητάς της σε 34 λεπτά. Οι οδηγοί μπορούν να συμπληρώσουν την απαιτούμενη ενέργεια για να προσθέσουν 100 χλμ στην αυτονομία του οχήματος (στον κύκλο WLTP) με φόρτιση 10 λεπτών. 

Η εξαιρετική απόδοση του ηλεκτροκινητήρα και η υψηλή ικανότητα φόρτισης χαρίζουν στη νέα BMW iX3 εξαιρετικές ικανότητες σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Σε μία διαδρομή, από το Μόναχο μέχρι το Βερολίνο για παράδειγμα, μία BMW iX3 θα χρειαστεί λιγότερες στάσεις φόρτισης από ένα αντίστοιχο ηλεκτρικό όχημα, του οποίου η απόδοση μειώνεται από την παρουσία μεγαλύτερων και βαρύτερων μπαταριών υψηλής τάσης. Επίσης, στην περίπτωση που χρειαστεί, οι στάσεις για φόρτιση θα είναι και πιο σύντομες.

Η προσαρμοζόμενη ανάκτηση ενέργειας αυξάνει την απόδοση και την οδηγική άνεση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Το επίπεδο του Brake Energy Regeneration προσαρμόζεται στις οδηγικές συνθήκες όπως περιγράφονται από το σύστημα πλοήγησης και τους αισθητήρες συστημάτων υποστήριξης οδηγού. Για παράδειγμα, όταν το όχημα πλησιάζει σε μία διασταύρωση, μία ευθεία με όριο ταχύτητας ή ένα προπορευόμενο όχημα, η ανάκτηση ενέργειας αξιοποιείται πλήρως. Από την άλλη, στον ανοιχτό δρόμο, η λειτουργία coasting (ρολάρισμα) ενεργοποιείται όποτε ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το γκάζι. Εναλλακτικά, αντί τις προσαρμοζόμενης ανάκτησης ενέργειας, στην θέση D, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει high, medium ή low επίπεδο στο Brake Energy Regeneration. Επίσης, χρησιμοποιώντας τον επιλογέα στην κεντρική κονσόλα για την επιλογή της θέσης B δημιουργείται η χαρακτηριστική αίσθηση ‘one-pedal’ των ηλεκτρικών οχημάτων BMW, προσφέροντας έντονη ανάκτηση ενέργειας.

Μία προηγμένη αντλία θερμότητας που περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό, συμβάλει στη γενικότερη αποδοτική φιλοσοφία της BMW iX3.

Η τελευταία γενιά μπαταριών υψηλής τάσης υιοθετεί ιδιαίτερα λεπτή δομή. Τοποθετημένη χαμηλά στο δάπεδο του αυτοκινήτου, ενσωματώνεται άριστα στην ευέλικτη αρχιτεκτονική του SAV. Αυτό χαμηλώνει το κέντρο βάρους κατά περίπου 7,5 εκ., συγκριτικά με τα συμβατικά μοντέλα BMW X3, αυξάνοντας αισθητά την πλευρική ‘δυναμική’. Μεταξύ των αποκλειστικών χαρακτηριστικών της δομής του πλαισίου της BMW iX3 είναι ένα υποπλαίσιο πίσω άξονα, που προσφέρει τον απαιτούμενο χώρο για την εγκατάσταση του συστήματος κίνησης. Η στάνταρ προσαρμοζόμενη ανάρτηση περιλαμβάνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, των οποίων τα χαρακτηριστικά προσαρμόζονται στην επιφάνεια του δρόμου και στις εκάστοτε συνθήκες. Έτσι επιτυγχάνεται μία ακριβής βελτιστοποίηση της οδηγικής άνεσης και της δυναμικής συμπεριφοράς. Η προαιρετική ανάρτηση Adaptive M είναι ρυθμισμένη ώστε να προσφέρει σπορ απόκριση. 

Η άμεση απόκριση του ηλεκτροκινητήρα και η ειδική ρύθμιση του πλαισίου χαρίζουν στη νέα BMW iX3 σπορ και ευέλικτη συμπεριφορά. Το καινοτόμο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ARB, γνωστό από το BMW i3 και ένα υψηλό επίπεδο κατευθυντικής ευστάθειας προσφέρουν εκπληκτική ελκτική πρόσφυση σε αντίξοες καιρικές συνθήκες και σε χαλαρά εδάφη για ένα Sports Activity Vehicle με ένα κινητήριο άξονα.

Η εκτενής γκάμα προϊόντων του BMW Charging προέρχεται από το πρόγραμμα BMW 360° Electric που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά από το BMW Group το 2013. Η εταιρία απέκτησε αμέσως πρωταγωνιστικό ρόλο στην προώθηση της ηλεκτροκίνησης αποκαλύπτοντας καινοτόμες λύσεις για φόρτιση στο σπίτι ή εν κινήσει. Το νέο καλώδιο οικιακής φόρτισης Flexible Fast Charger θα διατίθεται για πρώτη φορά για τη νέα BMW iX3, και μπορεί να συνδέεται τόσο σε στάνταρ οικιακές όσο και σε βιομηχανικές πρίζες με τη βοήθεια κάποιου αντάπτορα. Στο βασικό εξοπλισμό της νέας BMW iX3 θα ανήκει και το καλώδιο δημόσιας φόρτισης, ενώ τα BMW Wallbox στις 3 εκδοχές τους, θα συνεχίζουν να αποτελούν τις ενδεδειγμένες λύσεις οικιακής φόρτισης AC.

Το νέο σύστημα πλοήγησης BMW Maps που βασίζεται στο cloud επιτρέπει τον υπολογισμό της διαδρομής και των χρόνων άφιξης με ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα και ακρίβεια. Υπηρεσίες ήδη γνωστές από το BMW i3, όπως πλοήγηση με απεικόνιση αυτονομίας στο χάρτη και λεπτομερείς πληροφορίες για δημόσιους σταθμούς φόρτισης – καλύπτοντας τα πάντα, από διεύθυνση, διαθεσιμότητα και τύπο σύνδεσης μέχρι ταχύτητα φόρτισης και διαδικασία πληρωμής – πλαισιώνονται τώρα από πρόσθετες λειτουργίες, με πρόσβαση από το αυτοκίνητο ή τη νέα εφαρμογή My BMW. Αυτές περιλαμβάνουν προγραμματισμό πλοήγησης με υποδείξεις για στάσεις φόρτισης, πληροφορίες για σημεία ενδιαφέροντος στην περιοχή πέριξ των δημόσιων σταθμών φόρτισης και δυνατότητα φιλτραρίσματος αποτελεσμάτων αναζήτησης για εμφάνιση σημείων ταχείας φόρτισης.  

Η BMW iX3 εφοδιάζεται στάνταρ με  την τελευταία γενιά του λειτουργικού συστήματος ID7, που επιτρέπει ασύρματες (over the air) ενημερώσεις λογισμικού των συστημάτων οχήματος. 

Το εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα κίνησης, η εκτενής χρήση δευτερευουσών πρώτων υλών στην παραγωγή χυτών από αλουμίνιο και θερμοπλαστικών, η απουσία σπάνιων γαιών και η χρήση πράσινης ενέργειας σε όλους τους τομείς της παραγωγής, συμπεριλαμβανομένων των κυψελών μπαταριών υψηλής τάσης, είναι παράγοντες που συνεισφέρουν στο εντυπωσιακό ανθρακικό αποτύπωμα της νέας BMW iX3. Η BMW iX3 υπερέχει της πετρελαιοκίνητης BMW X3 xDrive 20d πάνω από 30% (με υπολογισμό του μέσου ευρωπαϊκού ενεργειακού μίγματος στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας) και κατά 60% όταν για την παραγωγή της ηλεκτρική ενέργειας χρησιμοποιείται πράσινη ηλεκτρική ενέργεια, από ανανεώσιμες πηγές.

Η εξωτερική σχεδίαση της νέας BMW iX3 απεικονίζει τις κλασικές αναλογίες ενός Sports Activity Vehicle, που σημαίνει ότι ενσαρκώνει τη στιβαρότητα, την πολυτέλεια και τον πολυτάλαντο χαρακτήρα των μοντέλων BMW X. Επιπλέον, προσθέτει στο μίγμα ένα σύστημα κίνησης μηδενικών ρύπων – χωρίς να υπονομεύει τις βασικές αρετές SAV με οποιονδήποτε τρόπο. Ειδικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά βελτιστοποιούν την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου παραπέμποντας ταυτόχρονα στη φιλοσοφία βιωσιμότητας που υποστηρίζει. Η εμπρός ποδιά και η μάσκα ‘νεφρών’ BMW υιοθετούν ‘κλειστή’ σχεδίαση σε μεγάλο βαθμό, ενώ το πίσω τμήμα είναι σμιλεμένο, ώστε να μειώνει την αντίσταση του αέρα. 

Καινοτόμες, αεροδυναμικά σχεδιασμένες ζάντες ελαφρού κράματος αλουμινίου βοηθούν επίσης στον έλεγχο της ροής αέρα γύρω από το όχημα. Οι αεροδυναμικές ζάντες που κάνουν το ντεμπούτο τους στη νέα BMW iX3 μειώνουν το συντελεστή οπισθέλκουσας κατά 5% συγκριτικά με ένα αντίστοιχο όχημα με συμβατικές ζάντες. Αυτό επιτυγχάνεται με τη συνδρομή προηγμένων ένθετων στη βασική ζάντα με σχέδιο ακτίνων V, των οποίων οι επιφάνειες εξομαλύνουν τη ροή αέρα. Ως αποτέλεσμα, η βελτιωμένη απόδοση προσθέτει περίπου 10 km στην αυτονομία της νέας BMW iX3, σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP. Σε συνδυασμό με τις αεροδυναμικές βελτιώσεις στον πίσω διαχύτη και την περιοχή ανάρτησης, καθώς και με το σύστημα ελέγχου των πτερυγίων αέρα (air flap), διαμορφώνουν για τη νέα SAV συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) 0,29. 

Οι διακριτικές μπλε πινελιές στο εσωτερικό και το εξωτερικό της νέας BMW iX3 παραπέμπουν στην παρουσία του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Σε συνδυασμό με σαφή χειριστήρια, υλικά υψηλής ποιότητας και κομψές επιφάνειες, συνθέτουν κλασικό ‘SAV’ περιβάλλον με διάχυτη αίσθηση πολυτέλειας. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό γνώρισμα ενός τέτοιου είδους οχήματος – η ευελιξία – αντανακλάται στην ευρυχωρία που είναι εφάμιλλη των συμβατικών εκδόσεων BMW X3. Χάρη στη διαιρούμενη 40 : 20 : 40 / αναδιπλούμενη πλάτη πίσω καθισμάτων, η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών μπορεί να αυξηθεί από 510 σε 1.560 λίτρα το μέγιστο, εάν χρειαστεί. 

Το ντεμπούτο του BMW IconicSounds Electric στην BMW iX3 παρέχει ακουστικό feedback που εμπλουτίζει με συναισθηματικό βάθος την εμπειρία της ηλεκτρικής οδήγησης. Αλλαγές φορτίου σηματοδοτούνται με ένα διαμορφωμένο ήχο, ενώ η ανάκτηση ενέργειας στη φάση ρολαρίσματος και φρεναρίσματος συνοδεύεται από ένα πιο διακριτικά φιλτραρισμένο ήχο, που σημαίνει ότι κάθε οδηγική κατάσταση αναπαράγεται με ένα αντίστοιχο μοτίβο ήχου. Πιέζοντας το διακόπτη Start/Stop, ακούγεται ένας σύντομος ήχος, προετοιμάζοντας τον οδηγό για την εμπειρία ηλεκτροκίνησης. Αυτό το ξεχωριστό χαρακτηριστικό προσφέρεται στάνταρ με τη νέα BMW iX3, ενώ ο ήχος της κίνησης μπορεί να προστεθεί επιλέγοντας την έκδοση «Impressive».

Ο ήχος του συστήματος κίνησης είναι προϊόν των σχεδιαστών ήχου και μηχανικών ακουστικής της BMW. Ο προσομοιωμένος ήχος του Start/Stop στην BMW iX3 είναι ο πρώτος ήχος που προέρχεται από τη συνεργασία ανάμεσα στον Hans Zimmer και τον σχεδιαστή ήχου της BMW, Renzo Vitale, και χρησιμοποιείται σε μοντέλο παραγωγής. Ήχοι συστήματος κίνησης από τη συνεργασία με τον Hans Zimmer θα διατίθενται για όλα τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW σε επόμενο στάδιο.

Η BMW iX3 διατίθεται με δύο ελκυστικές εκδόσεις εξοπλισμού. Η στάνταρ έκδοση «Inspiring» περιλαμβάνει ποικίλες λεπτομέρειες που αναβαθμίζουν τα επίπεδα άνεσης, ασφάλειας και οδηγικής απόλαυσης. Μεταξύ αυτών είναι μεταλλικά χρώματα, αεροδυναμικές ζάντες 19”, προβολείς LED με εκτεταμένες λειτουργίες, πανοραμική ηλιοροφή, αυτόματη λειτουργία πίσω πόρτας, Driving Assistant Professional που περιλαμβάνει Active Cruise Control με λειτουργία Stop&Go, Steering και Lane Control Assistant, Lane Change Warning και Lane Departure Warning, καθώς και προσαρμοζόμενη ανάρτηση, Park Distance Control με εμπρός / πίσω αισθητήρες, δείκτη πίεσης ελαστικών και σύστημα συναγερμού. Στο βασικό εξοπλισμό διατίθεται επίσης σπορ δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, επενδύσεις καθισμάτων και ταμπλό από συνθετικό δέρμα, το πακέτο Storage, ατμοσφαιρικός εσωτερικός φωτισμός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα με λειτουργία μνήμης στη πλευρά του οδηγού και αυτόματος έλεγχος κλιματισμού τριών ζωνών με αντλία θερμότητας που περιλαμβάνει λειτουργία εκ των προτέρων ρύθμισης θερμοκρασίας στην καμπίνα (pre-heating & pre-conditioning).  Όσον αφορά στα πολυμέσα, στη βασική έκδοση διατίθενται το BMW Live Cockpit Professional (πλήρες σύστημα infotainment με δύο ψηφιακές οθόνες – πίνακας οργάνων και κεντρική οθόνη – με βελτιστοποιημένο σύστημα πλοήγησης), BMW Intelligent Personal Assistant, ενσωμάτωση smartphone με προεγκατάσταση Apple CarPlay και Android Auto, Remote Software Upgrade, σύστημα τηλεφώνου με ασύρματη φόρτιση και ηχοσύστημα με δέκτη DAB.

Το προαιρετικό πακέτο «Impressive» περιλαμβάνει επιπλέον της βασικής έκδοσης «Inspiring», ζάντες αλουμινίου 20” με νέα αεροδυναμικά βελτιστοποιημένη σχεδίαση και προβολείς Adaptive LED, καθώς και ειδικά ηχομονωτικά κρύσταλλα για τα παράθυρα των εμπρός θυρών, Comfort Access, δερμάτινη επένδυση Vernasca και σπορ εμπρός καθίσματα με οσφυϊκή υποστήριξη. Συστήματα BMW Head-Up Display, High Beam Assistant και Parking Assistant Plus με κάμερα οπισθοπορείας ανεβάζουν τον πήχη στους τομείς της άνεσης και της ασφάλειας. Για μία έξτρα νότα αποκλειστικότητας και οδηγικής άνεσης, διατίθεται σύστημα ελέγχου μέσω χειρονομιών της BMW, ηχοσύστημα Hi-Fi Harman Kardon surround και WiFi hotspot.