Skip to main content

e:TECHNOLOGY: Στην πρίζα και η Honda

O εξηλεκτρισμός των αυτοκινήτων δεν λειτουργεί αποσπασματικά, αλλά, τα εντάσσει σε ένα ευρύ πλέγμα προϊόντων που λειτουργούν ως αλυσίδα καινοτόμων συστημάτων διαχείρισης ενέργειας,  καθόσον αυτό είναι το ζητούμενο για περισσότερο οικολογικές μετακινήσεις. Σε αυτή τη γραμμή η Honda προγραμματίζει το ντεμπούτο του νέου Jazz και του Jazz Crosstar. Όπως μας πληροφορεί η εταιρία, η σειρά, με τη γενική ονομασία e:TECHNOLOGY, αντιπροσωπεύει τη φιλοδοξία της Honda να προσφέρει μία ολοκληρωμένη γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων και προϊόντων διαχείρισης ενέργειας κατάλληλων για τους σύγχρονους ρυθμούς ζωής.

Παράλληλα με το νέο Jazz παρουσιάζεται και το ηλεκτρικό Honda e. Τα δύο μοντέλα είναι τα πρώτα από τα έξι που θα λανσαριστούν  στο πλαίσιο του εξηλεκτρισμού της mainstream γκάμας της Honda στην Ευρώπη μέχρι το 2022.

Το νέο Jazz hatchback κάνει το Ευρωπαϊκό ντεμπούτο του με προηγμένη υβριδική τεχνολογία δύο ηλεκτροκινητήρων e:HEV. Οι μηχανικοί της Honda αναθεώρησαν πλήρως το εμβληματικό μοντέλο και δημιούργησαν μία ασυναγώνιστη πρόταση για την compact κατηγορία: ένα αυτοκίνητο πόλης που συνδυάζει εξαιρετική απόδοση με μέγιστη χρηστικότητα.

Στη σύγχρονη εκδοχή του, το διαχρονικό σχήμα του Jazz, έχει μετεξελιχθεί σε μία ελκυστική, απέριττη σιλουέτα. Οι λείες γραμμές του διαμορφώνουν μία άμεσα αναγνωρίσιμη φυσιογνωμία, προσδίδοντας ένα νέο συναισθηματικό στοιχείο στα κορυφαία επίπεδα άνεσης και πρακτικότητας για τα οποία φημίζεται το Jazz.  

Το νέο Jazz διαθέτει διαισθητική τεχνολογία infotainment που προσφέρει πλήρη συνδεσιμότητα στους επιβάτες. Ένα ακόμα απόκτημα του νέου μοντέλου είναι ο ψηφιακός βοηθός Honda Personal Assistant. Πρόκειται για ένα έξυπνο σύστημα τεχνητής νοημοσύνης (AI) που είδαμε για πρώτη φορά στο Honda e.

Στοχεύοντας να προσελκύσει το ενδιαφέρον μιας ευρύτερης βάσης πελατών, το σκληροτράχηλο Jazz Crosstar είναι μία πρόταση που θυμίζει SUV, και απευθύνεται κυρίως σε άτομα με δραστήριο lifestyle. Υιοθετώντας το υβριδικό σύστημα κίνησης και τη φιλοσοφία εσωτερικού του στάνταρ μοντέλου, το νέο Jazz Crosstar έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αδιάβροχη επένδυση και ενσωματωμένες ράγες οροφής.

Η εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου υπογραμμίζεται με μία πιο τολμηρή μάρκα, μαύρες επενδύσεις και κομψά μαρσπιέ. Οι ειδικές ζάντες αλουμινίου για το μοντέλο Crosstar, που διευρύνονται προς τη στεφάνη, δημιουργούν μία αίσθηση σταθερότητας και αναδεικνύουν το στιβαρό στυλ της έκδοσης.

Τα Jazz και Honda e θα πλαισιωθούν στη σειρά e:TECHNOLOGY από δύο μοντέλα CR-V Hybrid, ολοκληρώνοντας την οικογένεια ηλεκτροκίνητων προϊόντων της Honda για το 2020.

Η Honda παρουσιάζει και τα υβριδικά συστήματα κίνησης e:HEV της μάρκας σε μοντέλα όπως το CR-V Hybrid και το νέο Jazz. Το σύστημα e:HEV που αναπτύχθηκε για το Jazz περιλαμβάνει δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, ένα βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης μέσω ευφυούς μονάδας ελέγχου ισχύος. Αυτές οι προηγμένες τεχνολογίες συνεργάζονται αρμονικά μεταξύ τους ώστε να επιτυγχάνουν μία αποδοτική, ομαλή, άμεση απόκριση.

Μαζί με τη  νέα γκάμα μοντέλων της, η Honda κάνει προσιτές τις διαισθητικές (AI) και προηγμένες τεχνολογίες συνδεσιμότητας στο ευρύ κοινό. Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν πώς το Honda e και το νέο Jazz ενσωματώνονται στους σύγχρονους ρυθμούς ζωής μέσω προηγμένων και εύχρηστων καινοτομιών όπως το σύστημα Honda Personal Assistant (που λειτουργεί με φωνητικές εντολές) και προσφέρεται και με τα δύο μοντέλα. Αξιοσημείωτη είναι και μία σειρά συνδεδεμένων τεχνολογιών και υπηρεσιών που διατίθενται μέσω της εφαρμογής My Honda+ για smartphone και περιλαμβάνεται στάνταρ και στα δύο μοντέλα.

Η Honda παρουσιάζει επίσης τις δικές της προτάσεις για φόρτιση EV και διαχείριση ενέργειας. Το Honda Power Charger αποτελεί ένα παράδειγμα υποδομής αστικής φόρτισης από τους ειδικούς της ubitricity. Ολοκληρώνοντας τη γκάμα λύσεων φόρτισης, το Honda Power Manager Prototype δίνει μία πρώτη γεύση της μελλοντικής τεχνολογίας “vehicle-to-grid” (σύνδεση οχήματος-δικτύου ηλεκτρισμού).