Skip to main content

Porsche Cayenne: Εντός θα είναι …αλλιώς

Αν συγκρίνουμε το νέο εσωτερικό με το εσωτερικό του σημερινού Cayenne, οι διαφορές είναι έντονες.

Στις 18 Απριλίου 2023 θα παρουσιαστεί το νέο Porsche Cayenne. Ήδη, αποκαλύφθηκε πως αλλάζει τελείως την εικόνα του εντός. Η νέα ιδέα του ταμπλό και της οθόνης αφής αναδιατάσσει το τυπικό εσωτερικό της Porsche, όπως ο επιλογέας ταχυτήτων, που μετακινείται πίσω από το τιμόνι.

Τώρα, γεμίζει πλήρως με οθόνες, μεταξύ άλλων περιλαμβάνει και μια (προαιρετική) οθόνη 10,2 ιντσών μπροστά από τον επιβάτη. Στην ουσία πρόκειται για ένα πολύ διαφορετικό εσωτερικό «σύστημα» με ξεχωριστή εργονομική διάταξη, μια πρωτόγνωρη εμπειρία για τους παραδοσιακούς πιστούς της μάρκας. Ξεκινώντας από τη θέση του οδηγού, υπάρχει ένα νέο τιμόνι που ταιριάζει στη σχεδίαση της 911 και τώρα διαθέτει ένα χειριστήριο στα αριστερά που ελέγχει τις λειτουργίες υποβοήθησης του οδηγού. Πίσω από αυτό υπάρχει ένας νέος, αυτόνομος, καμπύλος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,6 ιντσών, ο οποίος «στεγάζεται» σε μια ωραία θήκη.

Αν συγκρίνουμε το νέο εσωτερικό με το εσωτερικό του σημερινού Cayenne, οι διαφορές είναι έντονες. Ακριβώς στα δεξιά του νέου ταμπλό οργάνων υπάρχει ένας μικρός μοχλός αλλαγής ταχυτήτων. Αντικαθιστά το πιο συμβατικό μοχλό αλλαγής ταχυτήτων που υπάρχει στο παρόν μοντέλο και κινείται κατακόρυφα. Ο επιλογέας αλλαγής ταχυτήτων που τοποθετείται στο ταμπλό φαίνεται εξαιρετικά λειτουργικός ελευθερώνοντας χώρο στην κεντρική κονσόλα για έναν συνδυασμό κλασικών κουμπιών και κουμπιών αφής για τον έλεγχο του συστήματος HVAC. Φαίνεται σαν μια καθαρή, κομψή λύση που κάνει την περιοχή της κεντρικής κονσόλας λιγότερο ακατάστατη και πιθανώς πιο εύκολη στη χρήση, προσφέροντας περισσότερα σημεία αποθήκευσης.

Πάνω από τα χειριστήρια HVAC και τους κεντρικούς αεραγωγούς βρίσκεται η κύρια οθόνη infotainment 12,3 ιντσών, η οποία κάνει όλα όσα θα περίμενε κανείς. Αυτό που είναι νέο και αξιοσημείωτο είναι ακριβώς στα δεξιά, αυτή η οθόνη αφής επιβατών που αναφέρθηκε προηγουμένως. Η Porsche λέει ότι χρησιμοποιεί ένα οπτικό φίλτρο για να εμποδίσει την οθόνη να αποσπάσει την προσοχή του οδηγού, επιτρέποντας στον συνεπιβάτη να παρακολουθήσει πχ, ένα βίντεο.