Ήρθε η ώρα και για τη διαθεσιμότητα της plug-in-hybrid έκδοσης της νέας γενιάς C-Class. Πρόκειται για την C 300 e (συνδ. κατανάλωση καυσίμου: 0,8-0,6 λτ/100 χλμ. Συνδ. εκπομπές CO2: 17-13 γμ/χλμ. Συνδ. κατανάλωση ενέργειας: 23.3-20.8 kWh/100 χλμ) όπως και της στέισον-βάγκον έκδοσης C 300 e Estate (συνδ. κατανάλωση καυσίμου: 0,8-0,6 λτ/100 χλμ. Συνδ. εκπομπές CO2: 19-14 γμ/χλμ. Συνδ. κατανάλωση ενέργειας: 24.1-21.6 kWh/100 χλμ). Το λανσάρισμα της λιμουζίνας (σεντάν) στην Ελληνική αγορά πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες, ενώ η έκδοση στέισον-βάγκον θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στις εκθέσεις τον Δεκέμβριο. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν τα πετρελαιοκίνητα plug-in hybrid μοντέλα. Οι τιμές των νέων εκδόσεων είναι €58.250 για την C300e και €59.650 για την C300e Estate.
Όπως τονίζει η εταιρία, λαμβάνοντας υπόψη ότι η ηλεκτρική αυτονομία αυξήθηκε σε περισσότερα από 100 χιλιόμετρα (σύμφωνα με τον κύκλο μέτρησης WLTP) και με ηλεκτρική ισχύ 95 kW (129 ίπποι), οι καθημερινές διαδρομές μπορούν ως επί το πλείστον να καλυφθούν σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία χωρίς τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης, δηλαδή της δίλιτρης έκδοσης του υπερσύγχρονου τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα Μ254. Χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, η κινητική ενέργεια αυξάνεται όταν το όχημα φρενάρει ή η διαδρομή είναι κατηφορική. Η απόδοση του συστήματος ανάκτησης τώρα υπερβαίνει τα 100 kW.
Η στρατηγική λειτουργίας έξυπνης διαδρομής, ενεργοποιεί την καταλληλότερη λειτουργία ηλεκτρικής οδήγησης κατά περίπτωση. Λαμβάνει υπόψη παράγοντες όπως τα δεδομένα πλοήγησης, η τοπογραφία, τα όρια ταχύτητας και τις συνθήκες κυκλοφορίας για ολόκληρη την προγραμματισμένη διαδρομή. Ο οδηγός που επιθυμεί να επηρεάσει το ποσοστό ανάκτησης ενέργειας μπορεί να το κάνει απευθείας σε τρία στάδια που ελέγχονται από διακόπτες πίσω από το τιμόνι. Αυτό είναι δυνατό σε όλους τους τρόπους οδήγησης εκτός από το SPORT. Στη λειτουργία οδήγησης D-, για παράδειγμα, ο οδηγός μπορεί να βιώσει την “αίσθηση του ενός πεντάλ”: Όταν ο οδηγός απομακρύνει το πόδι του από το πεντάλ γκαζιού, το όχημα επιβραδύνει καθαρά με ηλεκτρικά μέσα, σε τέτοιο βαθμό ώστε το υδραυλικό πεντάλ φρένου συχνά να μην είναι απαραίτητο. Η στρατηγική λειτουργίας επικοινωνεί με τους αισθητήρες των συστημάτων υποβοήθησης και έτσι υποστηρίζει αποτελεσματικά τον οδηγό σε πολλές καταστάσεις οδήγησης.
Επιπλέον, η τοποθέτηση της μπαταρίας στο όχημα αποφέρει πλεονεκτήματα σε καθημερινή βάση σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο: δεν υπάρχει πλέον «σκαλοπάτι» στο χώρο αποσκευών και δίνεται δυνατότητα διαμπερούς φόρτωσης. Η βελτίωση αυτή είναι ιδιαίτερα αισθητή στην έκδοση στέισον-βάγκον, όπου το μήκος του δαπέδου του χώρου αποσκευών αυξήθηκε κατά 63 χλστ στα 1043 χλστ. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, ο όγκος του χώρου αποσκευών αυξήθηκε κατά 45 λίτρα στα 360 λίτρα ενώ με τα πίσω καθίσματα διπλωμένα, η στέισον-βάγκον έκδοση προσφέρει 1375 λίτρα χώρου φόρτωσης (40 λίτρα επιπλέον του προηγούμενου μοντέλου).
Τόσο στη λιμουζίνα, όσο και στο στέισον-βάγκον, η βασική γραμμή εξοπλισμού είναι η γραμμή AVANTGARDE. Εκτός από το σύστημα ελέγχου επιπέδου πίσω που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, χάρη στην αερανάρτηση που διατίθεται ως στάνταρ, προσφέρονται επίσης τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
-Εξωτερικός και εσωτερικός σχεδιασμός AVANTARDE
-Πακέτο εξοπλισμού Advantage
-Σύστημα πλοήγησης με υπηρεσίες πλοήγησης MBUX Navigation Premium
-Οθόνη οδηγού 12.3 ιντσών + κεντρική οθόνη 11.9 ιντσών
-Πακέτο πάρκινγκ συμπ. κάμερας οπισθοπορείας
-Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα
-Σύστημα υποβοήθησης ορατότητας νεκράς γωνίας Active Blind Spot Assist
-Αυτόματο διζωνικό σύστημα κλιματισμού
-Δερμάτινο τιμόνι
-Πακέτο καθρεπτών
-Ψηφιακό ραδιόφωνο
-Οσφυική υποστήριξη πλάτης καθίσματος 4 σημείων
-Πτυσσόμενο υποβραχιόνιο πίσω καθισμάτων
-Ασύρματη φόρτιση
-Σύστημα προσαρμογής έντασης προβολέων Adaptive Highbeam Assist
-Αισθητήρας ενεργοποίησης συστημάτων με δακτυλικό αποτύπωμα