Με τζίρο στα 57 εκατ. ευρώ «φλερτάρει» φέτος η Δ. Θανόπουλος η οποία διατηρώντας στρατηγικά της φιλοσοφία της «boutique» αλυσίδας delicatessen θωρακίζει την υγιή χρηματοπιστωτική της εικόνα μέσα σε μια περίοδο πολλαπλών προκλήσεων.
Η πρόβλεψη για την φετινή εικόνα του τζίρου βασίζεται στην εκτίμηση της διοίκησης ότι θα καταγραφεί ρυθμός ανάπτυξης 4-5%, γεγονός που αποδίδεται στην ενίσχυση του μεριδίου αγοράς αλλά και στην τάση αποκλιμάκωσης του πληθωρισμού.
Η διοίκηση της αλυσίδας «απέχει» από το «παιχνίδι» της επιθετικής επέκτασης του δικτύου μέσω εξαγορών, εστιάζοντας στην οργανική της ανάπτυξη.
Με δίκτυο που αριθμεί μόλις τρία καταστήματα σε Κηφισιά, Νέα Ερυθραία και Νέα Κηφισιά και on line κανάλι που εξυπηρετεί κυρίως τις περιοχές μέχρι Παπάγου, Ψυχικό, Αγία Παρασκευή, καλύπτοντας τα ευρύτερα βόρεια προάστεια της Αθήνας, η Δ. Θανόπουλος κατά την περσινή χρήση εμφάνισε σταθεροποιητική εικόνα μεγεθών.
Τα μεγέθη του 2024
Συγκεκριμένα, τα έσοδα για το 2024 ανήλθαν σε 54, 5 εκατ. ευρώ οριακά αυξημένα κατά 0,9% σε σχέση με το 2023. Η προ φόρων κερδοφορία κατέγραψε υποχώρηση 1,5% και διαμορφώθηκε σε 3,13 εκατ. ευρώ έναντι 3,38 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, ενώ μεγαλύτερη πίεση δέχθηκαν τα καθαρά κέρδη τα οποία μειώθηκαν στα 2,4 εκατ. ευρώ έναντι 2,6 εκατ. ευρώ το 2023. Κατά την περσινή χρονιά το σύνολο των υποχρεώσεων της αλυσίδας μειώθηκε κατά 7,4% στα 15,79 εκατ. ευρώ έναντι 17,14 εκατ. ευρώ το 2023. Να σημειωθεί ότι η αλυσίδα δεν εμφανίζει μακροπρόθεσμες υποχρεώσεις ούτε και τραπεζικό δανεισμό.
Σχολιάζοντας την πορεία της περσινής χρονιάς η διοίκηση αναφέρει «Η εταιρεία είναι κερδοφόρα σε ικανοποιητικά ποσοστά επί του τζίρου και οι οικονομικοί δείκτες της που αφορούν στη σταθερότητά της κρίνονται ικανοποιητικοί» .