Η Amazon λανσάρει μια νέα λειτουργία με τεχνητή νοημοσύνη που παρέχει σύντομες ηχητικές περιλήψεις σε προϊόντα εμβαθύνοντας περαιτέρω τη δέσμευσή της τεχνητή νοημοσύνη.
Η εταιρεία ενεργοποίησε την πιλοτική λειτουργία της νέας υπηρεσίας σε ένα επιλεγμένο γκρουπ πελατών στις ΗΠΑ και για ένα περιορισμένο αριθμό προϊόντων περισσότερα προϊόντα και χρήστες.
Η νέα λειτουργία δημιουργεί συνοπτικές ηχητικές επισκοπήσεις αναλύοντας λεπτομέρειες προϊόντων, κριτικές πελατών και πρόσθετες σχετικές πληροφορίες από το Διαδίκτυο χρησιμοποιώντας προηγμένους αλγόριθμους AI. Οι αγοραστές μπορούν να ακούσουν αυτές τις μικρές περιλήψεις πατώντας το κουμπί «Ακούστε τα σημαντικότερα σημεία» στην εφαρμογή αγορών Amazon, διευκολύνοντας τους χρήστες να αποκτήσουν μια αρκετά καλή εικόνα ενός προϊόντος χωρίς να χρειάζεται χάνουν χρόνο για να διαβάζουν εκτενείς περιγραφές και κριτικές.
Αυτή η κίνηση αντανακλά την ευρύτερη στρατηγική της Amazon να ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη πιο βαθιά στο οικοσύστημά της. Η εταιρεία έχει πρόσφατα βελτιώσει τον φωνητικό βοηθό της, Alexa+, με δυνατότητες δημιουργίας AI, με στόχο περισσότερες συνομιλίες και έξυπνες αλληλεπιδράσεις. Άλλα εργαλεία αγορών με τεχνητή νοημοσύνη, όπως το Rufus, ο βοηθός τεχνητής νοημοσύνης της Amazon για να απαντά σε ερωτήματα αγορών και οι Οδηγοί αγορών, που παρέχουν προτάσεις προϊόντων, έχουν επίσης προστεθεί για τη βελτίωση των υπηρεσιών αγορών στο Διαδίκτυο.
Naftemporiki.gr