Skip to main content

Μαζικές διαγραφές ανενεργών χρηστών ετοιμάζει το Twitter

To Twitter θα αρχίσει να διαγράφει λογαριασμούς που είναι ανενεργοί για χρονικό διάστημα άνω των έξι μηνών, εκτός και αν κάνουν log in πριν τις 11 Δεκεμβρίου. Η εκκαθάριση αυτή θα περιλαμβάνει χρήστες που σταμάτησαν τις αναρτήσεις επειδή πέθαναν- εκτός και αν κάποιος με τα στοιχεία λογαριασμού τους συνδεθεί.

Όπως σημειώνουν το BBC και άλλα ΜΜΕ, πρόκειται για την πρώτη φορά που το Twitter προβαίνει σε τόσο μεγάλης κλίμακας διαγραφή ανενεργών λογαριασμών. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, αυτό οφείλεται στο ότι οι χρήστες που δεν συνδέονται δεν είναι σε θέση να δώσουν τη συναίνεσή τους στους ανανεωμένους κανόνες περί ιδιωτικότητας.

Μια εκπρόσωπος είπε επίσης πως αυτή η κίνηση θα συμβάλει στη βελτίωση της αξιοπιστίας, μέσω της απομάκρυνσης αδρανών λογαριασμών από τις λίστες των followers, δίνοντας έτσι μια καλύτερη εικόνα όσον αφορά στην απήχηση που έχουν οι λογαριασμοί των χρηστών. Η πρώτη δόση των λογαριασμών που θα διαγραφούν θα έχει να κάνει με χρήστες που έχουν εγγραφεί εκτός ΗΠΑ.

Η εταιρεία ορίζει την αδράνεια με βάση το αν κάποιος έχει συνδεθεί τουλάχιστον μία φορά μέσα στους τελευταίους έξι μήνες. Το Twitter τόνισε ότι δεν πρόκειται για μια προσπάθεια να απελευθερωθούν usernames. Ωστόσο, όπως τονίζει το BBC, usernames που απελευθερώνονται θα αρχίσουν να καθίστανται διαθέσιμα μετά τις 11 Δεκεμβρίου- αν και το Twitter έχει υπογραμμίσει πως θα είναι μια σταδιακή διαδικασία, που θα αρχίσει με χρήστες εκτός ΗΠΑ.

Στο μέλλον η εταιρεία ανακοίνωσε πως θα εξετάζει και λογαριασμούς όπου χρήστες έχουν συνδεθεί μα δεν έχουν κάνει τίποτα.

Το site έχει στείλει emails σε χρήστες που επηρεάζονται, ωστόσο δεν έχει γίνει γνωστό πόσοι είναι αυτοί οι λογαριασμοί- αν και θεωρείται πως θα είναι εκατομμύρια. Όσο πλησιάζει η ημερομηνία της 11ης Δεκεμβρίου, θα αποστέλλονται περισσότερα μηνύματα.

Σε κάθε περίπτωση, η εκκαθάριση αυτή δεν θα επηρεάσει τους αριθμούς που αναφέρει το Twitter σχετικά με τους χρήστες του, καθώς η εταιρεία ορίζει τα επίπεδα χρήσης της μόνο με βάση χρήστες που εγγράφονται τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, από τον Σεπτέμβριο το Twitter έχει 145 εκατομμύρια «monetisable», ημερησίως ενεργούς χρήστες (χρήστες που έρχονται σε επαφή με διαφημίσεις σε καθημερινή βάση).