Στις 20 Ιανουαρίου η έναρξη του προγράμματος ενισχυτικής διδασκαλίας
Στις 20 Ιανουαρίου αναμένεται η έναρξη της λειτουργίας των τμημάτων για την ενισχυτική διδασκαλία στα γυμνάσια της χώρας.
Από το πρόγραμμα της ενισχυτικής διδασκαλίας εκτιμάται ότι θα επωφεληθούν 61.380 μαθητές…



























