Κλειστός ο σταθμός του Μετρό στο Μοναστηράκι μετά από τηλεφώνημα για βόμβα
Ο σταθμός του Μετρό στο Μοναστηράκι έκλεισε, με εντολή της ΕΛΑΣ, λόγω απειλής για βόμβα.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, άγνωστος τηλεφώνησε στις 15:29 σε ενημερωτική ιστοσελίδα και ισχυρίστηκε ότι…
























