Σε θρίαμβο της Κινέζας, Σιγίνγκ Λιου, εξελίχθηκε ο τελικός του ακοντισμού γυναικών των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο.
Με βολή στα 66.34μ η αθλήτρια από την Κίνα πήρε την πρώτη θέση και το χρυσό μετάλλιο, επικρατώντας των Μαρία Αντρέιτσικ (Πολωνία, 64.61μ) και Κέλσεϊ Λι Μπαρμπέρ (Αυστραλία, 64.56μ), οι οποίες ανέβηκαν στο δεύτερο και τρίτο σκαλί του βάθρου αντίστοιχα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












