Skip to main content

Ολυμπιακοί Αγώνες-20 χλμ βάδην Γυναικών: Χρυσό η Παλμιζάνο, 8η η Ντρισμπιώτη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η Αντονέλα Παλμιζάνο κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στα 20 χλμ βάδην γυναικών που διεξήχθησαν στο Σαπόρο, στο πλαίσιο της 8ης ημέρας των αγώνων στίβου στους Ολυμπιακούς του Τόκιο.

Η Ιταλίδα βαδίστρια τερμάτισε σε 1:29:12 και άφησε στη δεύτερη θέση την Κολομβιανή Σάντρα Λορένα Αρένας με 1:29:37 και στην τρίτη την Κινέζα Χονγκ Λιου, νικήτρια το 2016 στο Ρίο, με 1:29:57.

Η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη τερμάτισε στην 8η θέση με 1:31:24 και βελτίωσε το φετινό ρεκόρ της, μετά από μια εξαιρετική κούρσα.

Η Κυριακή Φιλτισάκου κατετάγη 29η με 1:36:51, στην πρώτη συμμετοχή της στη διοργάνωση, και η Παναγιώτα Τσινοπούλου 53η με 1:47:19, μένοντας αρκετά πίσω από τα ατομικά τους ρεκόρ. Ντρισμπιώτη και Τσινοπούλου συμμετείχαν για 2η φορά σε Ολυμπιακούς Αγώνες.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.