Με μια σημαντική νίκη ξεκίνησε τους αγώνες του στο τουρνουά της Αγίας Πετρούπολης ο Μάρκος Παγδατής.
Ο Κύπριος πρωταθλητής προκρίθηκε στο β΄ γύρο καταβάλλοντας την αντίσταση του Έρνεστς Γκούλμπις με 2-1 (6-4, 4-6, 6-3) ύστερα από μια συνάντηση διάρκειας 2 ωρών και 9 λεπτών.
Ο Παγδατής θα έχει πάντως αρκετά δύσκολο έργο και στη συνέχεια, αφού θα κληθεί να αντιμετωπίσει το νικητή της αναμέτρησης μεταξύ του Ισπανού Τόμι Ρομπρέδο και του Ρώσου Μιχάιλ Γιούζνι.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












