Ένα 24ωρο έμεινε… άνεργος ο Πολ Κεϊτά, καθώς η Κέρκυρα ανακοίνωσε την απόκτηση του 24χρονου αμυντικού μέσου.
Ο Σενεγαλέζος έλυσε χθες τη συνεργασία του με τον Ατρόμητο, ωστόσο, βρήκε άμεσα την επόμενη ποδοσφαιρική του στέγη, που θα είναι η ομάδα του νησιού των Φαιάκων.
Το συμβόλαιο που υπέγραψε ο έμπειρος παίκτης στην Κέρκυρα έχει διάρκεια έως το τέλος της περιόδου.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












