Οριστικά στην Αλ Σαντ του Κατάρ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Γκιλιέρμε.
Μέσω ενός βίντεο στο twitter ο σύλλογος ανακοίνωσε την απόκτηση του Βραζιλιάνου μέσου, ο οποίος μέχρι πρότινος αγωνιζόταν στον Ολυμπιακό.
Η μεταγραφή του Γκιλιέρμε από τον Ολυμπιακό ολοκληρώθηκε και τυπικά μετά τη συμφωνία που επήλθε ανάμεσα στις δύο ομάδες. Ο Γκιλιέρμε βρίσκεται εδώ και λίγες ημέρες στο Κατάρ, για το τυπικό μέρος της συμφωνίας.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












