Τη λύση των συμβολαίων έξι παικτών του Ολυμπιακού επιβεβαίωσε με ανακοίνωσή της η ΕΠΟ.
Μεταξύ αυτών είναι οι Καρίμ Ανσαριφάρντ και Παναγιώτης Ταχτσίδης, οι οποίοι οδεύουν προς την Νότιγχαμ, ενώ την ίδια τύχη είχε και ο Εχσάν Χατζισαφί, που θα συνεχίσει την καριέρα του σε ομάδα της πατρίδας του (Ιράν).
Επίσης, ελεύθερος να αναζητήσει τον επόμενο σταθμό της καριέρας του έμεινε και ο Αντρέ Μαρτίνς, για τον οποίο τελικά δεν έφτασε ποτέ πρόταση στον Ολυμπιακό.
Τέλος λύθηκαν τα συμβόλαια και δύο πιτσιρικάδων, των Δημήτρη Σκαφίδα και Άγγελου Καρατάσιου.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












