Skip to main content

Στα αποδυτήρια ο Β. Μαρινάκης

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού βρέθηκε ο Βαγγέλης Μαρινάκης μετά τον αγώνα του Ολυμπιακού με την Κράσνονταρ.

Ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ μοίρασε συγχαρητήρια στους παίκτες για την πρόκριση στους ομίλους του Champions League, όντας περιχαρής για το επίτευγμα του συλλόγου.

«Συγχαρητήρια σε όλους για την επιστροφή στους ομίλους. Είναι μία πολύ μεγάλη επιτυχία και σας αξίζουν πολλά μπράβο. Θα παίζουμε στους ομίλους, όμως, ο ρεαλιστικός μας στόχος και μεγάλος είναι το πρωτάθλημα. Πιστεύω σε όλους σας», τόνισε.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.