Δεύτερο κρούσμα κορωνοϊού στον Ολυμπιακό.
Λίγα 24ωρα μετά τον Ρούμπεν Σεμέδο, και δεύτερος παίκτης του Ολυμπιακού βρέθηκε να έχει προσβληθεί από τον κορωνοϊό. Ο λόγος για τον 18χρονο τερματοφύλακα Κωνσταντίνο Τζολάκη, ο οποίος τίθεται εκτός των πλάνων του Πέδρο Μαρτίνς για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας με την ΑΕΚ.
Σε συνδυασμό με την απουσία του τραυματία Σα, την εστία των «ερυθρόλευκων» θα υπερασπιστεί, λογικά, ο Μπόμπι Αλέν, ο οποίος απόντος του Πορτογάλου ήταν βασικός στον αγώνα ρεβάνς με τη Γουλβς, για τη φάση των «16» στο Europa League.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











