Επί ελληνικού εδάφους βρίσκεται από το απόγευμα του Σαββάτου (22/08) ο Ραφίνια.
Η μεταγραφή του σπουδαίου Βραζιλιάνου δεξιού μπακ στον Ολυμπιακό μπαίνει στην τελική της ευθεία, καθώς ο μέχρι πρότινος παίκτης της Φλαμένγκο έφτασε στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» λίγο μετά τις 16:00 κι αφού περάσει από τις καθιερωμένες ιατρικές εξετάσεις (συμπεριλαμβανομένου και του τεστ για τον Covid-19), στη συνέχεια θα μεταβεί στα γραφεία της ΠΑΕ για να υπογράψει το νέο του διετές συμβόλαιο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












