Ο Πέδρο Μαρτίνς επέλεξε 21 ποδοσφαιριστές στην αποστολή για τον αυριανό αγώνα με την Μπέρνλι στο «Γ. Καραϊσκάκης», για τα πλέι οφ του Europa League. Ανάμεσά τους βρίσκονται και οι τρεις νεοαποκτηθέντες Νάτχο, Γκιγιέρμε και Κούκα.
Οι παίκτες που επέλεξε ο προπονητής του Ολυμπιακού είναι οι, Χουτεσιώτης, Γιαννιώτης, Ελαμπντελαουί, Μεριά, Τσιμίκας, Μιράντα, Βούκοβιτς, Τοροσίδης, Σισέ, Καμαρά, Μπουχαλάκης, Νάτχο, Φετφατζίδης, Χριστοδουλόπουλος, Γκιγιέρμε, Βρουσάι, Ποντένσε, Γκερέρο, Ανσαριφάρντ και Κούκα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












