Την φανέλα της Μπάγερν Μονάχου έως το καλοκαίρι του 2023 θα εξακολουθήσει να φορά ο Ερικ Μαξίμ Τσούπο-Μότινγκ.
Την Παρασκευή (4/06) οι Βαυαροί ανακοίνωσαν την επέκταση της της συνεργασίας τους γι΄ άλλα δύο χρόνια με τον 32χρονο επιθετικό, καθώς το συμβόλαιό του τελείωνε μέσα στο μήνα.
«Είμαστε χαρούμενοι που ο Μαξίμ θα μείνει μαζί μας γι’ ακόμη δύο χρόνια. Είναι ένας σημαντικός παίκτης, που έπαιξε πάρα πολύ καλά την περασμένη σεζόν», τόνισε λίγο μετά την υπογραφή των νέων συμβολαίων ο τεχνικός διευθυντής των πρωταθλητών της Bundesliga, Χασάν Σαλιχάμιτζιτς, ενώ από την πλευρά του παίκτης σχολίασε:
«Είμαι περήφανος που θα συνεχίσω να βρίσκομαι εδώ. Η Μπάγερν είναι ιδιαίτερο κλαμπ, ένα απ’ τα καλύτερα στον πλανήτη. Η πρώτη μου χρονιά ήταν εδώ καταπληκτική. Θέλουμε να συνεχίσουμε την επιτυχία και ιδανικά να κατακτήσουμε το Champions League.»
Στην απελθούσα σεζόν ο Τσούπο-Μότινγκ αγωνίστηκε σε 32 ματς σε όλες τις διοργανώσεις με την φανέλα της Μπάγερν, με απολογισμό 9 γκολ και μία ασίστ.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












