Το «εισιτήριο» για τους «16» του CEV Cup εξασφάλισε ο ΠΑΟΚ.
Ο «δικέφαλος του Βορρά» επικράτησε δύσκολα με 3-2 σετ επί της Νόβι Παζάρ, ωστόσο, αυτό δεν τον εμπόδισε να προκριθεί στην επόμενη φάση της διοργάνωσης, όπου θα τεθεί αντιμέτωπος με τη γαλλλική, Τουρ.
Η πρόκριση ήρθε για τους Θεσσαλονικείς λόγω της νίκης τους στη Σερβία με 3-1. Απόψε η ομάδα του Γιάννη Καλμαζίδη τα βρήκε… σκούρα απέναντι στους Σέρβους και παρότι βρέθηκε να χάνει 0-1 και 1-2 κατάφερε να ισοφαρίσει (28-26 στο τέταρτο σετ) και να πάρει τη νίκη στο ται μπρέικ με 18-16.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












