Με το… καλημέρα ήρθε ο αποκλεισμός για τους αδελφούς Τσιτσιπά, Στέφανο και Πέτρο, στο διπλό του τουρνουά «Internazionali BNL d’Italia», που διεξάγεται στη Ρώμη.
Στο πλαίσιο του πρώτου γύρου το ελληνικό δίδυμο αντιμετώπισε τους Λούκας Κούμποτ (Πολωνία)/Φράνκο Σκούγκορ (Κροατία), από τους οποίους ηττήθηκε με 7-6 (7), 6-3, με αποτέλεσμα να τεθεί εκτός από τη συνέχεια της διοργάνωσης.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












