Η αρχή της φετινής χρονιάς στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ένα υπήρξε άκρως ενθαρρυντική για τη Ferrari, που πανηγύρισε τη νίκη στο γκραν πρι της Μαλαισίας με τον Σεμπάστιαν Φέτελ και τη δεύτερη θέση στο Μπαχρέιν με τον Κίμι Ραϊκόνεν.
Η Σκουντερία έδειξε σαφέστατα βελτιωμένη, μείωσε τη διαφορά από την κυρίαρχη Mercedes και οι άνθρωποί της ευελπιστούν ότι η «ψαλίδα» από τη γερμανική ομάδα μπορεί να μικρύνει ακόμη περισσότερο.
Μια αισιοδοξία που εκπορεύεται από τα κορυφαία στελέχη της ιταλικής εταιρείας, προεξάρχοντος του υπεύθυνου στρατηγικής της Ferrari, Ινιάκι Ρουέδα, ο οποίος θεωρεί ότι κάτι… καλό μπορεί να συμβεί στο πρώτο φετινό ευρωπαϊκό γκραν πρι, στην πίστα «Μοντμελό» της Βαρκελώνης την προσεχή Κυριακή (10/5).
«Γνωρίζουμε ότι στον πρώτο ευρωπαϊκό αγώνα όλες οι ομάδες θα παρατάξουν πιο εξελιγμένα αυτοκίνητα, οχήματα σχεδόν καινούργια σε σχέση με αυτά που είδαμε στο Μπαχρέιν. Από την πλευρά μας ελπίζουμε ότι η ενημέρωση που έχουμε θα μας επιτρέψει να πλησιάσουμε την Mercedes» υπογράμμισε ο Ρουέδα.
Στη συνέχεια ο αξιωματούχος της Σκουντερία εξήγησε ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που προσφέρει η συγκεκριμένη πίστα, αναφέροντας ως κυριότερη το ότι είναι πολύ σκληρή για τα ελαστικά και ως εκ τούτου οι πιλότοι είναι αναγκασμένοι να επιλέξουν τη στρατηγική τους «παίζοντας» με τα pit-stop.