Ο ιδιοκτήτης των Νιου Γιορκ Νικς, Τζέιμς Ντόλαν, που είχε μολυνθεί πριν από περίπου ένα μήνα, ανάρρωσε από τον κορωνοϊό.
Ο 64χρονος Ντόλαν είχε βρεθεί θετικός στον covid-19 αλλά με ήπια συμπτώματα, τόσο που πέρασε ολόκληρη την περίοδο απομόνωσης στο σπίτι του.
Την είδηση για την πλήρη ανάρρωση του ιδιοκτήτη ανακοίνωσε ο σύλλογος της Νέας Υόρκης. Ο Ντόλαν πήγε σε ορισμένες εγκαταστάσεις υγείας στη Νέα Υόρκη για να δωρίσει αίμα, στην έρευνα κατά του ιού.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












