Τέσσερις ημέρες μετά το δεύτερο τελικό του Challenge Cup και την απώλεια του ευρωπαϊκού τίτλου στα σετ, ο Ολυμπιακός νίκησε εύκολα τον ΑΟ Θήρας με 3-0.
Οι «ερυθρόλευκες» του Μπράνκο Κοβάτσεβιτς διπλασίσαν τις επιτυχίες τους επί της ομάδας από τη Σαντορίνη και με 2-0 νίκες προκρίθηκαν στον τελικό της Α1 Γυναικών.
Το απόλυτο φαβορί για την κατάκτηση και του φετινού τίτλου θα αντιμετωπίσει με πλεονέκτημα έδρας τον Πανναξιακό. Ο πρώτος αγώνας θα διεξαχθεί στις 22 Απριλίου στο «Μελίνα Μερκούρη» του Ρέντη.
Το πλήρες πρόγραμμα θα ανακοινωθεί αύριο από την ΕΟΠΕ.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












