Ο Ολυμπιακός έκανε το 2-0 επί του Παμβοχαϊκού στη σειρά των ημιτελικών των play off της Α1και απέχει μία νίκη από την πρόκρισή του στους τελικούς του πρωταθλήματος.
Οι «ερυθρόλευκοι» εκμεταλλεύτηκαν σε δεύτερο σερί ματς την έδρα τους και παρότι δυσκολεύτηκαν στο δεύτερο σετ πήραν τη νίκη με 3-0 (25-16, 26-24, 25-14) και θέλουν ακόμη άλλη μία για να περάσουν στην επόμενη φάση της διοργάνωσης.
Το τρίτο ματς ανάμεσα στις δύο ομάδες θα διεξαχθεί την ερχόμενη Τρίτη (18/04) στο κλειστό της Βόχας.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












