Αναβολή πήρε η προσφυγή του Ολυμπιακού στο Διαιτητικό Δικαστήριο της ΕΠΟ, για την αφαίρεση των 3 βαθμών από τον αθλητικό δικαστή, λόγω των επεισοδίων στο ντέρμπι με την ΑΕΚ.
Η έδρα ανέβαλε για την Τετάρτη 18 Απριλίου (17:00) την εκδίκαση, για ένα παιχνίδι που είχε διεξαχθεί περίπου πριν από 2,5 μήνες και συγκεκριμένα στις 4 Φεβρουαρίου 2018.
Η αναβολή έγινε λόγω της απουσίας μέλους του Δικαστηρίου, που δεν ενημέρωσε κανέναν για την πρόθεσή του ή για το αν αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












