Skip to main content

Νίκη – «χρυσάφι» για τη Βέρντερ Βρέμης

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η Βέρντερ Βρέμης βρίσκεται πιο κοντά στην παραμονή της στην Bundesliga, μετά την αποψινή νίκη της.

Σε εξ αναβολής παιχνίδι της 20ής αγωνιστικής, οι «πράσινοι» του Φλόριαν Κόχβελντ νίκησαν εκτός έδρας με 2-0 την Αρμίνια Μπίλεφελντ.

Οι γηπεδούχοι είχαν την ευκαιρία με νίκη να βγουν από τη ζώνη του υποβιβασμού, αλλά δεν τα κατάφεραν και παραμένουν σε θέση (16η) που τους οδηγεί στα  μπαράζ παραμονής.

Το σκορ άνοιξε ο Αμερικανός Σάρτζεντ στο 47ο λεπτό και το έκλεισε ο Μόχβαλντ στο 74΄, ενώ τρία λεπτά νωρίτερα η Αρμίνια είχε μείνει με 10 παίκτες λόγω της αποβολής του Ντε Μεδίνα.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.