Για την προσεχή Παρασκευή, 30 Μαρτίου, πήρε αναβολή η εκδίκαση της υπόθεσης Βέμερ για τον Παναθηναϊκό και αν δεν συμβεί κάτι δραστικό, θα ενεργοποιηθεί η ποινή της αφαίρεσης 3 βαθμών.
Η αθηναϊκό ομάδα ζήτησε και πάλι αναβολή, η πλευρά του ποδοσφαιριστή δεν συναίνεσε επιμένοντας στην επιβολή της ποινής, αλλά ένα λάθος έδωσε στους «πράσινους» περιθώριο δύο ημερών.
Συγκεκριμένα, το σφάλμα έγινε από τη γραμματεία, επειδή δεν απέστειλε στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός όλο το σκεπτικό της ποινής.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












