Skip to main content

Η Μπαρτσελόνα πουλάει 3.700 VIP χώρους για 335 εκ. ευρώ

Η ζήτηση συνεχίζει να αυξάνεται, με τις θέσεις σε αρκετές ζώνες του γηπέδου να έχουν ήδη εξαντληθεί και τα αιτήματα να πληθαίνουν εβδομάδα με την εβδομάδα

Η Μπαρτσελόνα αρχίζει ήδη να αποκομίζει τους πρώτους καρπούς από τις πωλήσεις των VIP περιοχών του πλήρως ανακαινισμένου γηπέδου της.

Ο καταλανικός σύλλογος προσβλέπει σε έσοδα 335 εκατομμυρίων ευρώ μετά την πώληση 3.700 VIP χώρων και χώρων φιλοξενίας στο νέο «Καμπ Νου». Έως σήμερα έχουν εξαντληθεί τέσσερις κατηγορίες προϊόντων: οι σουίτες VVIP (η πιο αποκλειστική προσφορά του συλλόγου), τα box, οι premium θέσεις και τα πολυτελή καθίσματα, που αφορούν συνολικά 1.740 θέσεις.

Οι μόνες επιλογές που εξακολουθούν να είναι διαθέσιμες είναι οι θέσεις στην περιοχή των παικτών (Players Zone) και στη σειρά του γηπέδου που βρίσκονται στο κάτω μέρος του σταδίου (Pitch Row), καθώς και στο τμήμα του εξώστη στο δεύτερο διάζωμα (Balcony). Η ζήτηση συνεχίζει να αυξάνεται, με τις θέσεις σε αρκετές ζώνες του γηπέδου να έχουν ήδη εξαντληθεί και τα αιτήματα να πληθαίνουν εβδομάδα με την εβδομάδα.

Όσον αφορά τις θέσεις VIP Ring, θέσεις που βρίσκονται στο πρώτο διάζωμα VIP, εξακολουθούν να υπάρχουν διαθέσιμες, παρά τη δημοτικότητά τους. Ο σύλλογος έχει πουλήσει πάνω από 1.000 σε αυτήν την κατηγορία με τιμή που ξεκινά από 5.500 ευρώ ανά σεζόν, με στόχο να είναι έτοιμες τον Ιανουάριο του 2026.

Η στρατηγική μάρκετινγκ βασίζεται σε πολυετή συμβόλαια, τα οποία προσφέρουν στον σύλλογο μια σταθερή οικονομική βάση για τα επόμενα χρόνια, εδραιώνοντας το νέο μοντέλο δημιουργίας εσόδων που προωθεί η Espai Barça.

Η προσφορά Barça Hospitality όχι μόνο βελτιώνει την εμπειρία του σταδίου, αλλά ανταποκρίνεται και στην αυξανόμενη ζήτηση από τον επιχειρηματικό κόσμο κι όσους θέλουν να βιώσουν το ποδόσφαιρο με έναν αποκλειστικό τρόπο.

Στην πραγματικότητα, ο σύλλογος των «Μπλαουγκράνα» έχει επικεντρωθεί κυρίως σε εταιρείες που θέλουν να ενισχύσουν τις σχέσεις με τους πελάτες, να δημιουργήσουν δίκτυα και να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στις ομάδες τους.

Για να εξασφαλίσει μια ενημερωτική και καθηλωτική εμπειρία αγορών, η Μπάρτσα δημιούργησε έναν χώρο περίπου 1.000 τετραγωνικών μέτρων ως εμπορική πλατφόρμα, όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μάθουν για τις νέες θέσεις VIP, να δουν τους χώρους και να λάβουν εξατομικευμένη προσοχή σε ένα εκλεπτυσμένο κι αποκλειστικό περιβάλλον.

Με περισσότερες από 9.400 θέσεις VIP να έχουν προγραμματιστεί για το νέο στάδιο και στόχο την είσπραξη 120 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως σε συνδυασμένα έσοδα από χορηγίες, η ανταπόκριση της αγοράς επιβεβαιώνει την εγκυρότητα του μοντέλου, το οποίο τοποθετεί τον σύλλογο ως ηγέτη στην Ευρώπη στην προσφορά κορυφαίων αθλητικών εμπειριών.

naftemporiki.gr