Skip to main content

Με τον κόσμο της στο ντέρμπι η ΑΕΚ

ΒΗΧΟΣ ΝΙΚΟΣ/INTIME

Η ΔΕΑΒ επέβαλε πρόστιμο στην Ένωση για ένα πανό στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Πρόστιμο 20.00 ευρώ επέβαλε η Διαρκής Επιτροπή Αντιμετώπισης Βίας στην ΠΑΕ ΑΕΚ.

Η ποινή αφορά την ανάρτηση πανό που χαρακτηρίζεται ως «πολιτικού – ιδεολογικού χαρακτήρα, με περιεχόμενο υβριστικό», κατά τη διάρκεια του ντέρμπι της 29ης Σεπτεμβρίου με τον Παναθηναϊκό στην OPAP Arena, για την 6η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκας.

Πρακτικά, η απόφαση της ΔΕΑΒ σημαίνει ότι η αθηναϊκή ομάδα θα υποδεχθεί τον ΠΑΟΚ με τον κόσμο της παρόντα στο ντέρμπι της 8ης αγωνιστικής με τον ΠΑΟΚ (20/10, 20:30).

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.