Τον… περίπατό του εντός συνόρων συνέχισε ο Ολυμπιακός, που αυτή την φορά σάρωσε με 19-5 τον ΠΑΟΚ στο Ποσειδώνιο κολυμβητήριο στο πλαίσιο της 17ης αγωνιστικής της Α1 υδατοσφαίρισης ανδρών.
Όπως συμβαίνει από το ξεκίνημα της περιόδου οι «ερυθρόλευκοι» έκαναν μία ακόμη…προπόνηση στο ελληνικό πρωτάθλημα, αυτή την φορά με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ και το 17Χ17 ήρθε πάρα πολύ εύκολα γι’ αυτούς.
Κορυφαίος σκόρερ των νικητών ήταν ο Βλαχόπουλος με 5 γκολ.
Τα οκτάλεπτα: 1-5, 2-3, 1-5, 1-6.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












