Με ποινή αποκλεισμού της έδρας της για μία αγωνιστική (κεκλεισμένων των θυρών) τιμωρήθηκε η ΠΑΕ ΑΕΚ από την ΔΕΑΒ.
Η Διαρκής Επιτροπή Αντιμετώπισης Βίας επέβαλε στους «κιτρινόμαυρους» την τιμωρία επειδή στον τελευταίο εντός έδρας αγώνα των πλέι οφ, με αντίπαλο τη Λαμία, φέρεται να έπεσε μια κροτίδα στην εξέδρα.
Η Ένωση, όπως ενημέρωσε, μετά τη γνωστοποίηση της ποινής, θα προσφύγει στα πολιτικά δικαστήρια ζητώντας την ακύρωσή της, καθώς δεν προβλέπεται έφεση στα αρμόδια ποδοσφαιρικά δικαιοδοτικά όργανα.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












