Skip to main content

Βόλεϊ: Στο φάιναλ-4 του Κυπέλλου Γυναικών ο Ηρακλής Κηφισιάς

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Ηρακλής Κηφισιάς είναι η ομάδα που συμπλήρωσε το «καρέ» των συλλόγων στο φάιναλ-4 του Κυπέλλου Ελλάδας Γυναικών.

Το συγκρότημα των βορείων προαστίων θα είναι παρούσα στη διοργάνωση του Αγρινίου, μαζί με τους Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό και Πανναξιακό.

Η ομάδα της Κηφισιάς, μοναδικό σωματείο της Α2 (αλλά οδεύων τάχιστα προς την Α1) στην τελική φάση, νίκησε στο κλειστό της Σταυρούπολης και απέκλεισε την ομώνυμη ομάδα με 3-1. 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.