Skip to main content

Η DFL περιμένει τουλάχιστον τέσσερις προσφορές σε πώληση μεριδίου 1 δις ευρώ

REUTERS/Wolfgang Rattay

Οι πιθανοί στρατηγικοί εταίροι που εξετάζονται είναι τα ταμεία Advent, Blackstone, Bridgepoint, CVC και EQT

Το διοικητικό όργανο του γερμανικού ποδοσφαίρου Deutsche Fussball-Liga (DFL) κάλεσε πέντε οικονομικούς επενδυτές να υποβάλουν αίτηση για συμμετοχή στα δικαιώματα μάρκετινγκ της Bundesliga, δήλωσαν στο Reuters δύο πηγές που γνωρίζουν το θέμα.

Οι επενδυτές αναμένεται να πληρώσουν 900 εκατομμύρια έως 1 δισεκατομμύριο ευρώ στην DFL τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με επιστολή της προς τους 36 επαγγελματικούς συλλόγους την οποία είδε το Reuters.

Οι πιθανοί στρατηγικοί εταίροι που εξετάζονται είναι οι Advent, Blackstone, Bridgepoint, CVC και EQT, σύμφωνα με την επιστολή της DFL. Η DFL πρόσθεσε ότι θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην ενίσχυση του εθνικού προϊόντος μέσων ενημέρωσης και στην επέκταση των ψηφιακών και διεθνών δραστηριοτήτων της.

Η DFL αναμένει προκαταρκτικές προσφορές από τουλάχιστον τέσσερις από αυτούς τους επενδυτές στις αρχές Δεκεμβρίου, ανέφεραν οι δύο πηγές. Η γερμανική Λίγκα και οι Advent, Blackstone, CVC και EQT αρνήθηκαν να σχολιάσουν, ενώ η Bridgepoint δεν ήταν άμεσα διαθέσιμη για σχόλιο.

Στη γενική συνέλευση της 11ης Δεκεμβρίου, οι σύλλογοι της Bundesliga πρόκειται να ψηφίσουν για να προχωρήσει η διαδικασία, με απαιτούμενη την πλειοψηφία δύο τρίτων.

Σε αυτή τη διαδικασία αντίστροφης δημοπρασίας, για έως και 1 δισεκατομμύριο ευρώ, οι οικονομικοί επενδυτές θα αποκτήσουν το πολύ 8% για 20 χρόνια σε μια νεοϊδρυθείσα εταιρεία μάρκετινγκ, η οποία θα κατέχει τα τηλεοπτικά, διαφημιστικά και ψηφιακά δικαιώματα της Bundesliga.

Η διαδικασία, η οποία θα αποτελέσει την τρίτη προσπάθεια της DFL για πώληση μεριδίου δικαιωμάτων -μια προηγούμενη πρόταση τον Μάιο απέτυχε να κερδίσει την υποστήριξη των συλλόγων- αφορά τη «διασφάλιση της αθλητικής και οικονομικής ανταγωνιστικής θέσης των ομοσπονδιακών πρωταθλημάτων», αναφέρει η επιστολή.

Σύμφωνα με τη νέα πρόταση, ένας επενδυτής δεν θα πρέπει να έχει λόγο στο σχεδιασμό του πλάνου του παιχνιδιού ή του πρωταθλήματος και η DFL θα πρέπει να μπορεί να προσδιορίζει ποιος ηγείται της νέας εταιρείας μάρκετινγκ.

Πηγή: Reuters