Ενίσχυση για τον ΠΑΟΚ στο δεξί άκρο της άμυνας. Ο ”δικέφαλος του βορρά” ήρθε σε συμφωνία με τη Ντιναμό Κιέβου για τον εξάμηνο δανεισμό του Πολωνού δεξιού μπακ, Τόμας Κεντζόρια.
Μάλιστα ο διεθνής άσος αναμένεται το βράδυ της Παρασκευής στη Θεσσαλονίκη. Αύριο, Σάββατο, θα περάσει από ιατρικά και θα υπογράψει.
Παράλληλα, η ομάδα του Ραζβάν Λουτσέσκου «ψάχνεται» για την απόκτηση σέντερ φορ μέχρι το φινάλε της μεταγραφικής περιόδου.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












