Skip to main content

Στην Αθήνα ο Ρέτσος για να υπογράψει στον Ολυμπιακό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Παναγιώτης Ρέτσος επιστρέφει στον Ολυμπιακό.

Ο 24χρονος αμυντικός έφτασε νωρίς το πρωί στην Αθήνα και μετά τα απαραίτητα ιατρικά τεστ θα υπογράψει με την ομάδα του Πειραιά, στην οποία επιστρέφει μετά από πέντε χρόνια.

Ο διεθνής μπακ ήταν χθες στον πάγκο και δεν χρησιμοποιήθηκε στην εντός έδρας ήττα της Ελλάς Βερόνα από την Αταλάντα (0-1) για την 3η αγωνιστική της Serie A.

Ο Ρέτσος το 2017 πωλήθηκε για 17,5 εκατ. ευρώ στη Λεβερκούζεν και είναι έτοιμος να φορέσει ξανά τη φανέλα των πρωταθλητών.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.