Skip to main content

Η Μπολόνια βύθισε κι άλλο την Κάλιαρι

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η Μπολόνια επέστρεψε στις νίκες, περίπου ένα μήνα ύστερα από τη νίκη επί της Λάτσιο με 3-0 (3/10).

Στο παιχνίδι με το οποίο έκλεισε η αυλαία της 11ης αγωνιστικής στην Ιταλία, οι «ροσομπλού» νίκησαν στην έδρα τους με 2-0 την ουραγό του καμπιονάτο Κάλιαρι και πήραν μια βαθμολογική ανάσα ενόψει της συνέχειας.

Ο Λυκογιάννης έπαιξε βασικός για τους Σαρδηνούς, που μέτρησαν την έβδομη φετινή τους. Οι «νησιώτες» τελείωσαν το παιχνίδι με 10 παίκτες, μετά την αποβολή του Κάσερες στο 90΄.

Το 1-0 έκανε στο 50΄ ο Ντε Σιλβέστρι και το τελικό σκορ διαμόεφωσε στο 90΄+7 ο Αρανούτοβιτς.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.