Skip to main content

Βόλεϊ: Νίκησε, αλλά έχασε βαθμό ο Παναθηναϊκός

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στην 2η θέση της Α1 παρέμεινε ο Παναθηναϊκός, που νίκησε δύσκολα στην Κυψέλη τον Φοίνικα Σύρου με 3-2 σετ. 

Οι  «πράσινοι» που βρέθηκαν να χάνουν 1-2 σετ, κατάφεραν να ισοφαρίσουν και στο τάι μπρέικ πήραν τους 2 βαθμούς. Η Κηφισιά νίκησε άνετα με 3-0 τον Ηρακλή, ενώ με το ίδιθο σκορ επικράτησε και ο ΠΑΟΚ του Παμβοχαϊκού (ο «δικέφαλος του Βορρά» έχει ένα ματς λιγότερο).

Η «αυλαία» της 11ης αγωνιστικής θα πέσει αύριο με το παιχνίδι Εθνικός Αλεξανδρούπολης-Ορεστιάδα.

Τα μέχρι τώρα αποτελέσματα:

Ολυμπιακός – Κύζικος                      3-0 (25-19, 25-20, 25-14) 
Παναθηναϊκός – Φοίνικας Σύρου       3-2 (25-22, 22-25, 19-25, 25-19, 15-12) 
ΑΟΠ Κηφισιάς – Ηρακλής                 3-0 (25-22, 26-24, 25-16) 
Ηρακλής Χαλκίδας – Παναχαϊκή        3-0 (25-20, 25-23, 25-20)
ΠΑΟΚ – Παμβοχαϊκός                        3-0 (25-20, 25-16, 26-24)
 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.