Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Στίβου (ΣΕΓΑΣ) αποφάσισε, μετά τη σημερινή συνεδρίασή του, να μεταθέσει την ημερομηνία και τον τόπο διεξαγωγής της Γενικής Συνέλευσης, που ήταν προγραμματισμένη για τις 11 Δεκεμβρίου.
Η απόφαση ελήφθη εξαιτίας της παράτασης των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας της covid-19 από την ελληνική κυβέρνηση.
Νέα ημερομηνία της Γενικής Συνέλευσης ορίστηκε η 16η Ιανουαρίου 2021, στο κλειστό γυμναστήριο του ΑΟ Νέας Σμύρνης «Ο Μίλων», στην Αθήνα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












