Skip to main content

ΝΒΑ: Πέρασε από τη Βοστόνη το Σαν Αντόνιο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το Σαν Αντόνιο «πάτησε γκάζι» στο τέταρτο 12λεπτο και νίκησε στη Βοστόνη με 111-89.

Οι πρωταθλητές του ΝΒΑ τα βρήκαν…σκούρα για τρεις περιόδους απέναντι στους Σέλτικς, ωστόσο, όταν χρειάστηκε ανέβασαν στροφές και πήραν αυτό που ήθελαν.

Μετά από περίπου δύο μήνες επέστρεψε στον πάγκο των Σπερς ο Γκρεγκ Πόποβιτς, που υποβλήθηκε σε μικροπέμβαση. Ο πολύπειρος τεχνικός είδε την ομάδα του να δυσκολεύεται για τρία 12λεπτα, ωστόσο, στο τέλος οι γηπεδούχοι «κατέρρευσαν» και το Σαν Αντόνιο με επιμέρους σκορ 33-16 καθάρισε το ματς.

Σέλτικς (4-10): Γκριν 16, Τέρνερ 12, Μπράντλεϊ 11, Μπας 10, Θόρντον 10, Σάλιντζερ 9, Ζέλερ 7 (10 ριμπ.), Πάουελ 6, Όλινικ 3, Ρόντο 2 (10 ασίστ), Γιανγκ 2, Πρέσι 1.

Σπερς (12-4): Γκριν 18, Ντιαό 15, Ντάνκαν 14, Μπέινς 13, Λέοναρντ 12, Πάρκερ 9, Τζόζεφ 8, Τζινόμπιλι 7, Μπόνερ 6, Μπελινέλι 5, Έιρς 2, Ντέι 2, Άντερσον. 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.