Skip to main content

Ο ΠΑΟΚ θα προτείνει υγειονομικό πρωτόκολλο όπως της UEFA

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η έξαρση κρουσμάτων στη χώρα και τη διασπορά του ιού στις ομάδες της Super League, οδήγησε την ΠΑΕ ΠΑΟΚ στην εκπόνηση πρότασης που είναι προς κατάθεση στη Λίγκα, με πρόβλεψη ένα μοντέλο παρόμοιο με της UEFA.

Με το νυν πρωτόκολλο, ο ΠΑΟΚ εκτιμά ότι με τρία κρούσματα σε κάθε ομάδα οδηγούμαστε στην αναβολή των αγώνων και την δημιουργία αναστάτωσης, με ρίσκο ακόμα και για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος.

Το μοντέλο θα υποχρεώνει κάθε σύλλογο να δηλώσει λίστα με τους διαθέσιμους παίκτες, από την οποία θα επιλέγει όταν υπάρχουν κρούσματα, ενώ ο αγώνας θα είναι δυνατόν να διεξαχθεί εφόσον η ομάδα έχει έως και 14 διαθέσιμους παίκτες.

Κάτω από τον μίνιμουμ αριθμό των διαθέσιμων παικτών θα οδηγούμαστε σε αναβολή. Άλλωστε, υπάρχει η πρόσφατη περίπτωση του αγώνα μεταξύ Άγιαξ και Μίντιλαντ στο Champions League, όπου η ομάδα της Δανίας είχε μόλις 17 διαθέσιμους παίκτες (11 τα κρούσματα) και το ματς διεξήχθη.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.