Την αναμενόμενη έφεση άσκησε η ΠΑΕ Ολυμπιακός στην αρμόδια επιτροπή της ΕΠΟ, για την ποινή που του επιβλήθηκε από τον αθλητικό δικαστή της Λίγκας.
Το δικαιοδοτικό όργανο της διοργανώτριας αρχής του πρωταθλήματος τιμώρησε τους «ερυθρόλευκους» για τα επεισόδια στον αγώνα με την ΑΕΚ με αφαίρεση 3 βαθμών, κεκλεισμένων των θυρών για δύο αγωνιστικές και πρόστιμο
Η πειραϊκή ομάδα αναμένει τον ορισμό της ημερομηνίας που θα εκδικαστεί η υπόθεση, ελπίζοντας σε ελάφρυνση της ποινής.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












