Skip to main content

Βόλεϊ: Δύο στα δύο ο ΠΑΟΚ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το 2Χ2 στο ξεκίνημα της Α1 έκανε ο ΠΑΟΚ, ο οποίος νίκησε άνετα με 3-0 στην Ορεστιάδα την τοπική ομάδα.

Τα φαβορί επικράτησαν στο σημερινό πρώτο πιάτο της αγωνιστικής, καθώς εύκολα ή δύσκολα πήραν τη νίκη. Η «αυλαία» θα πέσει αύριο με τους αγώνες, Παναθηναϊκός-Παναχαϊκή (18:00) και Ολυμπιακός-Παμβοχαϊκός (19:30).

Τα αποτελέσματα: 
Ορεστιάδα-ΠΑΟΚ                                0-3 (17-25, 22-25, 21-25)
Ηρακλής-Φοίνικας Σύρου                     3-1 (33-31, 25-22, 23-25, 25-23) 
Ηρακλής Χαλκίδας-Εθνικός Αλεξ/λης    1-3 (25-19, 17-25, 15-25, 23-25)
Κηφισιά-Κύζικος Νέας Περάμου             3-1 (25-23, 25-17, 22-25, 25-23)
 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.