Skip to main content

Ρονάλντο: «Αισθάνομαι υγιής, τα τεστ κορωνοϊού είναι αηδία»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σαν «θηρίο στο κλουβί» αισθάνεται ο Κριστιάνο Ρονάλντο, καθώς δεν θα μπορέσει να βοηθήσει την Γιουβέντους στο αποψινό ντέρμπι των ομίλων του Champions League με την Μπαρτσελόνα.

Με ανάρτησή του στο Instagram ο Πορτογάλος σούπερ σταρ της «Βέκια Σινιόρα» υποστηρίζει πως είναι καλά στην υγεία του, ενώ δεν παρέλειψε να «επιτεθεί» στον κορωνοϊό.

Δίπλα στην φωτογραφία του σχολίασε: «Αισθάνομαι καλά και υγιής», ενώ στη συνέχεια συμπλήρωσε: «Το τεστ κορωνοϊού είναι αηδία.»

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.