Skip to main content

Υπ. Παιδείας: Ενισχυτική διδασκαλία και φέτος στα Γυμνάσια

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η υπουργική απόφαση για την οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης-ενισχυτικής διδασκαλίας για το σχολικό έτος 2018-2019.

Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, τα αυτοτελή υποστηρικτικά προγράμματα διδασκαλίας που μπορούν να παρακολουθήσουν μαθητές του Γυμνασίου είναι στα μαθήματα:

1) Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία

2) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία

3) Μαθηματικά

4) Φυσική

5) Χημεία

6) Αγγλικά

Σκοπός της ενισχυτικής διδασκαλίας είναι η επανένταξη των μαθητών στη διαδικασία μάθησης, η βελτίωση της απόδοσής τους ώστε να ολοκληρώσουν την υποχρεωτική εκπαίδευση, η μείωση της μαθητικής διαρροής και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου και η αύξηση των ποσοστών πρόσβασης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.