Ληστεία σημειώθηκε στη 1.00 μετά τα μεσάνυχτα σε κατάστημα ψιλικών στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, το περιστατικό συνέβη λίγο μετά τη 1.00, όταν άγνωστος δράστης εισέβαλε στο κατάστημα επί της οδού Μεγάλου Αλεξάνδρου και με την απειλή όπλου ακινητοποίησε τον υπάλληλο και αφαίρεσε χρηματικό ποσό και τσιγάρα.
Η Αστυνομία διεξάγει έρευνα για τον εντοπισμό του δράστη.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












