Στα γραφεία του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης εισέβαλαν 10 άτομα τα οποία αυτοπροσδιορίζονται ως αναρχικοί, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη λειτουργία των καταστημάτων ορισμένες Κυριακές.
Αφού φώναξαν συνθήματα, ανήρτησαν πανό και πέταξαν φεϊγ βολάν, αποχώρησαν.
Ως πρωταγωνιστές της διαμαρτυρίας εμφανίζονται άτομα που ανήκουν στη «Συλλογικότητα Αναρχικών από τα Ανατολικά» και στην «Ελευθεριακή Πρωτοβουλία Θεσσαλονίκης» (μέλος της Αναρχικής Ομοσπονδίας), που συνυπογράφουν σχετικό κείμενο για την εισβολή, το οποίο δημοσιεύτηκε σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












