Skip to main content

Εισέβαλαν σε γραφεία του ΕΣΘ, πέταξαν φέιγ βολάν και ανήρτησαν πανό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στα γραφεία του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης εισέβαλαν 10 άτομα τα οποία αυτοπροσδιορίζονται ως αναρχικοί, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη λειτουργία των καταστημάτων ορισμένες Κυριακές.

Αφού φώναξαν συνθήματα, ανήρτησαν πανό και πέταξαν φεϊγ βολάν, αποχώρησαν.

Ως πρωταγωνιστές της διαμαρτυρίας εμφανίζονται άτομα που ανήκουν στη «Συλλογικότητα Αναρχικών από τα Ανατολικά» και στην «Ελευθεριακή Πρωτοβουλία Θεσσαλονίκης» (μέλος της Αναρχικής Ομοσπονδίας), που συνυπογράφουν σχετικό κείμενο για την εισβολή, το οποίο δημοσιεύτηκε σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.